POS-MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000677119
NIP
5272810218
REGON
367317356

Podsumowanie

aktywa
237 tys.
przychód
737 tys.
zysk
-29 tys.
wartość firmy
574 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PRZEDPOLE, 1
Kod pocztowy
02-241
Rejestracja
2017-05-18
Rozpoczęcie działalności
2017-05-18
Kapitał zakładowy
55000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH, NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pos-marketing osiągnęła 737 360 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 737 360 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 766 549 zł.
Strata netto wyniosła 29 188 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 115 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 737 360 zł w 2022 roku.
• 456 602 zł w 2021 roku.
• 395 673 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -9941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -29 188 zł w 2022 roku.
• -24 567 zł w 2021 roku.
• 28 592 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pos-marketing wynosi 573 975 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 843 401 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 73 237 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 573 975 zł w 2022 roku.
• 408 694 zł w 2021 roku.
• 500 869 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pos-marketing wyniosła 236 796 zł.
a
ktywa obrotowe to 236 796 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 236 796 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 868 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 126 928 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 236 796 zł w 2022 roku.
• 205 523 zł w 2021 roku.
• 247 956 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -27%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pos-marketing wyniosły 126 928 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 236 796 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 126 928 zł w 2022 roku
• 66 467 zł w 2021 roku
• 84 332 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 34% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pos-marketing wykazała przychody na poziomie 737 360 zł.
Organizacja zarobiła -29 188 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -29 188 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -727 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 6313 zł w 2020 roku

Organizacja Pos-marketing wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Choryło Mariusz posiada 990 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Toczyńska Monika posiada 110 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 16.02.2018 jest Choryło Mariusz kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.05.2017 do 16.02.2018 był Choryło Mariusz kontrolując 90% udziałów.