SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH, NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Kabardini to dynamiczny sklep internetowy, który oferuje szeroki asortyment praktycznych akcesoriów do domu oraz funkcjonalnych elementów wyposażenia ogrodu. Marka wyróżnia się na tle konkurencji dzięki różnorodności produktów, które spełniają różnorodne potrzeby klientów w każdym wieku. Szerokie portfolio obejmuje nie tylko artykuły do domu, takie jak dekoracje i sprzęt kuchenny, ale również kompleksowe wyposażenie ogrodowe, akcesoria sportowe, produkty dla dzieci oraz asortyment dla zwierząt. Kabardini kładzie duży nacisk na atrakcyjne ceny i szybką wysyłkę, co czyni zakupy w tym sklepie nie tylko komfortowymi, ale i przyjemnymi. Sklep jest ukierunkowany zarówno na codziennych użytkowników, jak i pasjonatów outdoorowych, oferując m.in. akcesoria rowerowe oraz produkty związane z turystyką. W asortymencie znajdują się również artykuły ekologiczne, co odpowiada na wzrastającą świadomość ekologiczną konsumentów. Każdy klient może liczyć na fachową pomoc w wyborze odpowiednich produktów oraz łatwą i bezproblemową realizację zamówienia.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Pos-marketing osiągnęła 858 005 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 858 005 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 847 087 zł.
Zysk netto wyniósł 10 918 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 116 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 858 005 zł w 2023 roku.
• 737 360 zł w 2022 roku.
• 456 602 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 918 zł w 2023 roku.
• -29 188 zł w 2022 roku.
• -24 567 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Pos-marketing wynosi 15 tys. zł.
EBITDA Pos-marketing wynosi 15 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1598 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 14 675 zł w
2023 roku.
• -28 644 zł w
2022 roku.
• -24 303 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1570 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 14 843 zł w
2023 roku.
• -27 837 zł w
2022 roku.
• -24 303 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pos-marketing wynosi 706 263 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
90 589 zł a 2 145 012 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 83 079 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 706 263 zł w 2023 roku.
• 573 975 zł w 2022 roku.
• 408 694 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pos-marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 140 842
zł.
Koszty operacyjne Pos-marketing wyniosły 843 330
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
21 653 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 140 842 zł w 2023 roku
• 113 023 zł w 2022 roku
• 42 597 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2023 roku
•
15% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pos-marketing wyniosła 205 138 zł.
a
ktywa obrotowe to 205 138 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 205 138 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 120 786 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 84 352 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 205 138 zł w 2023 roku.
• 236 796 zł w 2022 roku.
• 205 523 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pos-marketing wyniosły 84 352 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 205 138 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 84 352 zł w 2023 roku
• 126 928 zł w 2022 roku
• 66 467 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pos-marketing wykazała przychody na poziomie 858 005 zł.
Organizacja zarobiła 14 177 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3259 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 918 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -62 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3259 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku