SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Planowanie komunikacji mediowej i strategii marketingowych
Kompleksowy e-mail marketing i generowanie leadów
Zarządzanie i administracja bazami danych
Współpraca z partnerami w modelach afiliacyjnych
Analiza ruchu w sieci oraz detekcja oszustw
ZUWI to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w digital marketingu, która łączy swoją wiedzę i doświadczenie w celu zwiększenia efektywności sprzedaży swoich klientów. Na tle konkurencji wyróżnia się transparentnością oraz wartością dostarczanych usług, co buduje zaufanie w relacjach z partnerami. Zespół ZUWI składa się z wyspecjalizowanych ekspertów, którzy dostarczają unikalne rozwiązania w obszarach takich jak planowanie komunikacji mediowej, e-mail marketing, zarządzanie bazami danych oraz analityka. W zakresie email marketingu, ZUWI kompleksowo realizuje kampanie, generując wartościowe leady i wspierając wzrost sprzedaży swoich klientów. Firma oferuje również usługi dotyczące generowania i administracji bazami danych, które obejmują zbieranie danych behawioralnych oraz technologicznych. Dodatkowo, ZUWI współpracuje z różnymi partnerami w modelach afiliacyjnych, co pozwala na zwiększenie zasięgu działań marketingowych. Dzięki zaawansowanej analityce, zespół identyfikuje nieuczciwe praktyki oraz optymalizuje kampanie reklamowe. ZUWI także wspiera swoich klientów w implementacji nowoczesnych formatów reklamowych, jak visual web stories, oraz w integracji technologii, co czyni go solidnym partnerem w marketingu internetowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zuwi osiągnęła 395 861 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 395 861 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 467 812 zł.
Strata netto wyniosła 71 951 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -14 084 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 395 861 zł w 2024 roku.
• 609 429 zł w 2023 roku.
• 666 448 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -15 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -71 951 zł w 2024 roku.
• 49 164 zł w 2023 roku.
• -2469 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zuwi wynosi -72 tys. zł.
EBITDA Zuwi wynosi -72 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
16 886 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -71 576 zł w
2024 roku.
• 55 396 zł w
2023 roku.
• -1373 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
16 886 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -71 576 zł w
2024 roku.
• 68 196 zł w
2023 roku.
• 37 027 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zuwi wynosi 367 046 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 989 653 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -21 460 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 367 046 zł w 2024 roku.
• 760 043 zł w 2023 roku.
• 564 528 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zuwi wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 124 937
zł.
Koszty operacyjne Zuwi wyniosły 467 438
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
17 848 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 124 937 zł w 2024 roku
• 122 367 zł w 2023 roku
• 168 227 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zuwi wyniosła 172 694 zł.
a
ktywa obrotowe to 172 694 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 172 694 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 137 518 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 175 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 172 694 zł w 2024 roku.
• 284 757 zł w 2023 roku.
• 226 180 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -52%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zuwi wyniosły 35 175 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 172 694 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 093 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 175 zł w 2024 roku
• 75 287 zł w 2023 roku
• 65 874 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2024 roku
• 26% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zuwi wykazała przychody na poziomie 395 861 zł.
Organizacja zarobiła -71 951 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -71 951 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1129 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 5258 zł w 2023 roku
• 377 zł w 2022 roku