SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Planowanie komunikacji mediowej i strategii marketingowych
Kompleksowy e-mail marketing i generowanie leadów
Zarządzanie i administracja bazami danych
Współpraca z partnerami w modelach afiliacyjnych
Analiza ruchu w sieci oraz detekcja oszustw
ZUWI to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w digital marketingu, która łączy swoją wiedzę i doświadczenie w celu zwiększenia efektywności sprzedaży swoich klientów. Na tle konkurencji wyróżnia się transparentnością oraz wartością dostarczanych usług, co buduje zaufanie w relacjach z partnerami. Zespół ZUWI składa się z wyspecjalizowanych ekspertów, którzy dostarczają unikalne rozwiązania w obszarach takich jak planowanie komunikacji mediowej, e-mail marketing, zarządzanie bazami danych oraz analityka. W zakresie email marketingu, ZUWI kompleksowo realizuje kampanie, generując wartościowe leady i wspierając wzrost sprzedaży swoich klientów. Firma oferuje również usługi dotyczące generowania i administracji bazami danych, które obejmują zbieranie danych behawioralnych oraz technologicznych. Dodatkowo, ZUWI współpracuje z różnymi partnerami w modelach afiliacyjnych, co pozwala na zwiększenie zasięgu działań marketingowych. Dzięki zaawansowanej analityce, zespół identyfikuje nieuczciwe praktyki oraz optymalizuje kampanie reklamowe. ZUWI także wspiera swoich klientów w implementacji nowoczesnych formatów reklamowych, jak visual web stories, oraz w integracji technologii, co czyni go solidnym partnerem w marketingu internetowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zuwi osiągnęła 666 448 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 666 369 zł. Pozostałe przychody to 79 zł.
Całkowite koszty wyniosły 668 839 zł.
Strata netto wyniosła 2469 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 34 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 666 448 zł w 2022 roku.
• 778 150 zł w 2021 roku.
• 619 721 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2469 zł w 2022 roku.
• 18 505 zł w 2021 roku.
• 61 086 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zuwi wynosi -1 tys. zł.
EBITDA Zuwi wynosi 37 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
9599 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1373 zł w
2022 roku.
• 21 937 zł w
2021 roku.
• 67 329 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1919 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 37 027 zł w
2022 roku.
• 60 337 zł w
2021 roku.
• 73 729 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zuwi wynosi 564 528 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 666 120 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9453 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 564 528 zł w 2022 roku.
• 714 867 zł w 2021 roku.
• 765 694 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zuwi wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 168 227
zł.
Koszty operacyjne Zuwi wyniosły 667 742
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
33 645 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 168 227 zł w 2022 roku
• 93 013 zł w 2021 roku
• 72 850 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2022 roku
•
12% w 2021 roku
•
13% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zuwi wyniosła 226 180 zł.
a
ktywa trwałe to 12 800 zł.
a
ktywa obrotowe to 213 380 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 226 180 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 160 306 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 65 874 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 929 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 226 180 zł w 2022 roku.
• 234 190 zł w 2021 roku.
• 296 204 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zuwi wyniosły 65 874 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 226 180 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 65 874 zł w 2022 roku
• 71 415 zł w 2021 roku
• 151 934 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 51% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zuwi wykazała przychody na poziomie 666 448 zł.
Organizacja zarobiła -2092 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 377 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2469 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1505 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 377 zł w 2022 roku
• 2390 zł w 2021 roku
• 5719 zł w 2020 roku