WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI DOKUMENTÓW UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI DOKUMENTÓW UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO.
SOWA Marketing to dynamic agencja marketingowa, która oferuje szeroki wachlarz usługw obszarze marketingu cyfrowego, skierowanych do firm zarówno w Polsce, jak i za granicą. Specjalizuje się w takich dziedzinach jak SEO, zarządzanie mediami społecznościowymi oraz projektowanie stron internetowych, co pozwala firmom skutecznie rozwijać swój zasięg i zwiększać sprzedaż. Wyróżniającym się elementem działalności SOWA Marketing jest kompleksowe podejście do zarządzania obecnością klientów w internecie, które obejmuje nie tylko standardowe usługi marketingowe, ale także nowatorskie rozwiązania dostosowane do specyficznych potrzeb klientów. Zespół firmy składa się z doświadczonych profesjonalistów zarówno z Polski, jak i z zagranicy, co pozwala na świadczenie usług copywriterskich w języku angielskim oraz produkcję filmów reklamowych. Warto również zwrócić uwagę na oferowane audyty mediów społecznościowych, które dostarczają cennych informacji o aktualnej wydajności i możliwościach rozwoju w tym obszarze.
W skrócie
Zarządzanie mediami społecznościowymi
Tworzenie stron internetowych
Produkcja filmów reklamowych
Pisanie tekstów reklamowych w języku angielskim
Projektowanie graficzne z unikalnym stylem
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sowa marketing osiągnęła 456 833 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 455 095 zł. Pozostałe przychody to 1739 zł.
Całkowite koszty wyniosły 347 253 zł.
Zysk netto wyniósł 107 842 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 76 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 456 833 zł w 2023 roku.
• 647 714 zł w 2022 roku.
• 14 688 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 107 842 zł w 2023 roku.
• 56 499 zł w 2022 roku.
• -246 005 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sowa marketing wynosi 735 922 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 509 783 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 122 654 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 735 922 zł w 2023 roku.
• 657 807 zł w 2022 roku.
• 9792 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sowa marketing wynosi 0,60%. To oznacza, że firma ma szansę 0,60% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,096% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,60% w 2023 roku.
• 0,43% w 2022 roku.
• 2,74% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sowa marketing wyniosła 293 920 zł.
a
ktywa obrotowe to 293 920 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 293 920 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 134 971 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 428 891 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 48 987 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 293 920 zł w 2023 roku.
• 92 182 zł w 2022 roku.
• 22 638 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sowa marketing wyniosły 1 428 891 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 293 920 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 486%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 238 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 428 891 zł w 2023 roku
• 1 334 994 zł w 2022 roku
• 1 321 950 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 486% w 2023 roku
• 1448% w 2022 roku
• 5839% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sowa marketing wykazała przychody na poziomie 456 833 zł.
Organizacja zarobiła 107 842 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 107 842 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku