Sopocka Grupa Marketingowa Sp. z o.o. to agencja reklamowa z siedzibą w Sopocie,działająca na rynku od ponad 15 lat. Jej oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, w tym kampanie reklamowe, strategię marketingową, budowanie tożsamości korporacyjnej oraz prowadzenie kampanii BTL i ATL. Agencja specjalizuje się także w projektowaniu stron internetowych i prowadzeniu działań w mediach społecznościowych. Sopocka Grupa Marketingowa ma na swoim koncie realizację różnorodnych projektów, które plasują ją w czołówce firm marketingowych w Polsce. Warto zwrócić uwagę na ich unikalne podejście do tematów społecznych, czego dowodem jest organizowana przez nich kampania „Pełnoetatowy Tata. Lubię to!”. Również, agencja angażuje się w działania charytatywne, co podkreśla ich społeczną odpowiedzialność. Sopocka Grupa Marketingowa jest otwarta na nowe wyzwania i dba o ścisłą współpracę z klientami, co przekłada się na ich satysfakcję oraz skuteczność działań marketingowych.
W skrócie
Specjalizacja w kampaniach ATL i BTL
Tworzenie identyfikacji wizualnej i materiałów reklamowych
Prowadzenie działań w mediach społecznościowych i internecie
Organizacja kampanii społecznych
Zaangażowanie w projekty charytatywne
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sopocka grupa marketingowa osiągnęła 770 714 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 770 714 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 749 507 zł.
Zysk netto wyniósł 21 207 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 770 714 zł w 2023 roku.
• 997 428 zł w 2022 roku.
• 1 024 736 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 24 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 207 zł w 2023 roku.
• -51 540 zł w 2022 roku.
• 31 244 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sopocka grupa marketingowa wynosi 904 361 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
212 067 zł a 1 926 785 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 461 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 904 361 zł w 2023 roku.
• 954 771 zł w 2022 roku.
• 1 195 572 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sopocka grupa marketingowa wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sopocka grupa marketingowa wyniosła 499 529 zł.
a
ktywa trwałe to 52 234 zł.
a
ktywa obrotowe to 447 295 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 499 529 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 407 633 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 91 897 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 499 529 zł w 2023 roku.
• 462 194 zł w 2022 roku.
• 677 952 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sopocka grupa marketingowa wyniosły 91 897 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 499 529 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 91 897 zł w 2023 roku
• 75 768 zł w 2022 roku
• 161 369 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sopocka grupa marketingowa wykazała przychody na poziomie 770 714 zł.
Organizacja zarobiła 21 207 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 207 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku