SOPOCKA GRUPA MARKETINGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000280793
NIP
5851433339
REGON
220433154

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
500 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
771 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
21 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
904 tys.
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
SOPOT
Adres
ARMII KRAJOWEJ, 116
Kod pocztowy
81-824
Rejestracja
2007-05-17
Rozpoczęcie działalności
2007-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
info@sgm.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI.
Opis
Sopocka Grupa Marketingowa Sp. z o.o. to agencja reklamowa z siedzibą w Sopocie,działająca na rynku od ponad 15 lat. Jej oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, w tym kampanie reklamowe, strategię marketingową, budowanie tożsamości korporacyjnej oraz prowadzenie kampanii BTL i ATL. Agencja specjalizuje się także w projektowaniu stron internetowych i prowadzeniu działań w mediach społecznościowych. Sopocka Grupa Marketingowa ma na swoim koncie realizację różnorodnych projektów, które plasują ją w czołówce firm marketingowych w Polsce. Warto zwrócić uwagę na ich unikalne podejście do tematów społecznych, czego dowodem jest organizowana przez nich kampania „Pełnoetatowy Tata. Lubię to!”. Również, agencja angażuje się w działania charytatywne, co podkreśla ich społeczną odpowiedzialność. Sopocka Grupa Marketingowa jest otwarta na nowe wyzwania i dba o ścisłą współpracę z klientami, co przekłada się na ich satysfakcję oraz skuteczność działań marketingowych.
W skrócie
  • Specjalizacja w kampaniach ATL i BTL
  • Tworzenie identyfikacji wizualnej i materiałów reklamowych
  • Prowadzenie działań w mediach społecznościowych i internecie
  • Organizacja kampanii społecznych
  • Zaangażowanie w projekty charytatywne

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sopocka grupa marketingowa osiągnęła 770 714 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 770 714 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 749 507 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 21 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -3876 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 770 714 zł w 2023 roku.
• 997 428 zł w 2022 roku.
• 1 024 736 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 24 533 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 207 zł w 2023 roku.
• -51 540 zł w 2022 roku.
• 31 244 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Sopocka grupa marketingowa wynosi 904 361 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 212 067 zł a 1 926 785 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 461 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 904 361 zł w 2023 roku.
• 954 771 zł w 2022 roku.
• 1 195 572 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sopocka grupa marketingowa wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Sopocka grupa marketingowa wyniosła 499 529 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 52 234 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 447 295 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 499 529 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 407 633 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 91 897 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 126 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 499 529 zł w 2023 roku.
• 462 194 zł w 2022 roku.
• 677 952 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Sopocka grupa marketingowa wyniosły 91 897 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 499 529 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5916 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 91 897 zł w 2023 roku
• 75 768 zł w 2022 roku
• 161 369 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sopocka grupa marketingowa wykazała przychody na poziomie 770 714 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 21 207 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sopocka grupa marketingowa wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szukalski Karol posiada 450 udziałów, które stanowią 45% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Walentynowicz Hubert posiada 300 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łajkowska Kopeć Aniela posiada 250 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 03.08.2020 jest Szukalski Karol kontrolujący 45% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 04.09.2013 do 03.08.2020 był Szukalski Karol kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 26.04.2012 do 04.09.2013 najwięcej udziałów posiadał Szukalski Karol . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do SOPOCKA GRUPA MARKETINGOWA

Organizacja Numer KRS
1
0000373346
2
0000497809
3
0000090387
4
0000490102
5
0000220335
6
0000465776
7
0000813177
8
0000518072
9
0000478251
10
0000704002
11
0000156656
12
0000431493
13
0000776220
14
0000654243
15
0000834398
16
0000607900
17
0000519208
18
0000747125
19
0000195763
20
0000756182
21
0000594681
22
0000275659
23
0000474831
24
0000731183
25
0000762429
26
0000538058
27
0000385125
28
0000356557
29
0000886464
30
0000137514