Agencja Reklamowa RR to firma, która specjalizuje się w kompleksowym wsparciu w zakresie projektowania oraz realizacji różnorodnych kampanii reklamowych. Jej oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, od poligrafii po elementy scenograficzne i dekoracyjne. Agencja zwraca szczególną uwagę na tworzenie unikalnych i przyciągających uwagę projektów, co pozwala jej wyróżniać się na tle konkurencji. RR Agencja Reklamowa proponuje także usługi związane z produkcją rekwizytów oraz materiałów POS (point of sale), a także zajmuje się reklamą wizualną. Dodatkowo, firma organizuje wydarzenia takie jak targi, wystawy oraz konferencje, co świadczy o jej wszechstronności i zdolności do realizacji różnorodnych zleceń. Współpraca z agencją umożliwia efektywną promocję i prezentację produktów oraz usług klientów na różnorodnych płaszczyznach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Rr agencja reklamowa osiągnęła 933 988 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 930 515 zł. Pozostałe przychody to 3473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 003 912 zł.
Strata netto wyniosła 73 397 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 933 988 zł w 2023 roku.
• 1 007 913 zł w 2022 roku.
• 788 114 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -73 397 zł w 2023 roku.
• 50 856 zł w 2022 roku.
• 62 526 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rr agencja reklamowa wynosi 799 933 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 334 969 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5987 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 799 933 zł w 2023 roku.
• 1 107 688 zł w 2022 roku.
• 969 695 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rr agencja reklamowa wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 521 045
zł.
Koszty operacyjne Rr agencja reklamowa wyniosły 1 004 311
zł.
Wynagrodzenia stanowią 52%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
42 639 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 521 045 zł w 2023 roku
• 468 990 zł w 2022 roku
• 383 262 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
52% w 2023 roku
•
49% w 2022 roku
•
54% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rr agencja reklamowa wyniosła 359 769 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4580 zł.
a
ktywa obrotowe to 355 189 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 359 769 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 236 366 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 123 403 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 359 769 zł w 2023 roku.
• 434 784 zł w 2022 roku.
• 394 836 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -31%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rr agencja reklamowa wyniosły 123 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 359 769 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 123 403 zł w 2023 roku
• 125 020 zł w 2022 roku
• 135 928 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rr agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 933 988 zł.
Organizacja zarobiła -73 397 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -73 397 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -900 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 5860 zł w 2022 roku
• 3054 zł w 2021 roku