SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘCEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Reklama i hotele osiągnęła 345 536 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 345 536 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 511 670 zł.
Strata netto wyniosła 166 135 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -16 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 345 536 zł w 2022 roku.
• 406 007 zł w 2021 roku.
• 351 231 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -34 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -166 135 zł w 2022 roku.
• 22 720 zł w 2021 roku.
• -62 178 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklama i hotele wynosi 230 357 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 863 839 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -16 523 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 230 357 zł w 2022 roku.
• 361 553 zł w 2021 roku.
• 234 154 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Reklama i hotele wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,092% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.
• 0,32% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Reklama i hotele wyniosła 452 789 zł.
a
ktywa trwałe to 15 198 zł.
a
ktywa obrotowe to 437 591 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 452 789 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -522 248 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 975 037 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 452 789 zł w 2022 roku.
• 421 456 zł w 2021 roku.
• 402 570 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła -48%.
Marża netto wyniosła -48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Reklama i hotele wyniosły 975 037 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 452 789 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 215%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 127 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 975 037 zł w 2022 roku
• 777 569 zł w 2021 roku
• 781 403 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 215% w 2022 roku
• 185% w 2021 roku
• 194% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Reklama i hotele wykazała przychody na poziomie 345 536 zł.
Organizacja zarobiła -166 135 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -166 135 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -265 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku