SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO PODPISYWANI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ORAZ PROKURENT DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU LUB PROKURENT.
Agencja Reklamy Wenecja to renomowana agencja marketingowa, działająca od 27 lat.Jej misją jest budowanie skutecznej komunikacji, zarówno dla firm, jak i organizacji. Specjalizuje się w szerokim spektrum usług, takich jak tworzenie strategii komunikacyjnych, Public Relations, zarządzanie mediami społecznościowymi, doradztwo marketingowe, budowa marki osobistej oraz dialog społeczny i CSR. Dzięki bogatemu doświadczeniu i zrozumieniu przestrzeni publicznej, Wenecja oferuje nieocenione wsparcie w osiąganiu celów biznesowych oraz społecznych. Agencja znana jest z realizacji ambitnych projektów wymagających innowacyjnych rozwiązań, takich jak promowanie gospodarki o obiegu zamkniętym czy komunikowanie działań Parlamentu Europejskiego. Partnerskie podejście Wenecji podkreślają liczne pochwały od prestiżowych klientów, w tym Opery Krakowskiej, Coca-Cola HBC Polska czy IMG PAN, które zawierają wyrazy uznania za kreatywność, elastyczność i techniczną perfekcję.
W skrócie
Tworzenie strategii komunikacyjnych
Zarządzanie Public Relations
Zarządzanie mediami społecznościowymi
Doradztwo marketingowe
Budowanie marki osobistej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja reklamy wenecja osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1812 zł.
Strata netto wyniosła 1812 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -223 537 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 21 646 zł w 2024 roku.
• 597 831 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1812 zł w 2024 roku.
• -44 130 zł w 2024 roku.
• 347 817 zł w 2023 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamy wenecja wynosi 390 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2082 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -209 986 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 390 zł w 2024 roku.
• 16 179 zł w 2024 roku.
• 1 824 670 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamy wenecja wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamy wenecja wyniosła 4342 zł.
a
ktywa obrotowe to 4342 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4342 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 520 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3822 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -71 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4342 zł w 2024 roku.
• 6154 zł w 2024 roku.
• 75 567 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -348%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamy wenecja wyniosły 3822 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4342 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -41 436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3822 zł w 2024 roku
• 3822 zł w 2024 roku
• 29 105 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2024 roku
• 62% w 2024 roku
• 39% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamy wenecja wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -1812 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1812 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku