Tworzenie i wdrażanie kompleksowych strategii marketingowych
Przeprowadzanie badań marketingowych i analiz konkurencji
Szkolenia i kursy online z zakresu marketingu
Warsztaty strategiczne dla przedsiębiorstw
Premium Consulting jest renomowaną firmą konsultingową, która powstała w 2007 roku w Poznaniu. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym, oferując kompleksowe usługi, które obejmują badania marketingowe, analizy konkurencji, tworzenie strategii marketingowych oraz ich wdrażanie. Do tej pory firma zrealizowała ponad 300 projektów dla klientów z różnych sektorów, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Misją Premium Consulting jest dzielenie się wiedzą na temat skutecznych działań marketingowych, co przekłada się na realny progres w rozwoju marek. Firma korzysta z autorskiej metody pracy, co pozwala na dostosowanie strategii do specyficznych potrzeb klienta i eliminowanie nieskuteczności w działaniach marketingowych. W ofercie znajdują się również szkolenia i kursy online, takie jak ABC STRATEGII MARKI, które umożliwiają przedsiębiorcom samodzielne opracowanie strategii marketingowej. Dzięki współpracy z biurem użytkownicy mogą liczyć na wzrost efektywności działań marketingowych, co przekłada się na wzrost wartości i reputacji ich marek.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Craftcom osiągnęła 589 202 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 589 200 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 568 118 zł.
Zysk netto wyniósł 21 082 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 294 601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 589 202 zł w 2023 roku.
• 449 616 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 541 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 082 zł w 2023 roku.
• -25 120 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Craftcom wynosi 481 603 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4472 zł a 1 473 006 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 240 801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 481 603 zł w 2023 roku.
• 299 744 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Craftcom wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 259 373
zł.
Koszty operacyjne Craftcom wyniosły 565 024
zł.
Wynagrodzenia stanowią 46%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
129 687 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 259 373 zł w 2023 roku
• 254 629 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
23 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
46% w 2023 roku
•
54% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Craftcom wyniosła 50 057 zł.
a
ktywa obrotowe to 50 057 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 50 057 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5962 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 095 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 50 057 zł w 2023 roku.
• 43 206 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 354%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 176.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Craftcom wyniosły 44 095 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 50 057 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 095 zł w 2023 roku
• 58 326 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2023 roku
• 135% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Craftcom wykazała przychody na poziomie 589 202 zł.
Organizacja zarobiła 24 127 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3045 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 082 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1523 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3045 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku