Organizacja Bazar agencja reklamowa osiągnęła 454 628 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 454 628 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 469 597 zł.
Strata netto wyniosła 14 969 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 71 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 454 628 zł w 2022 roku.
• 314 981 zł w 2021 roku.
• 211 589 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -14 969 zł w 2022 roku.
• 12 046 zł w 2021 roku.
• -64 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bazar agencja reklamowa wynosi 303 085 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 136 570 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 47 569 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 303 085 zł w 2022 roku.
• 258 170 zł w 2021 roku.
• 141 060 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bazar agencja reklamowa wyniosła 229 174 zł.
a
ktywa trwałe to 2122 zł.
a
ktywa obrotowe to 227 053 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 229 174 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -84 887 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 314 061 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 229 174 zł w 2022 roku.
• 287 158 zł w 2021 roku.
• 233 042 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bazar agencja reklamowa wyniosły 314 061 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 229 174 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 137%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 314 061 zł w 2022 roku
• 324 616 zł w 2021 roku
• 282 546 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 95.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 137% w 2022 roku
• 113% w 2021 roku
• 121% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bazar agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 454 628 zł.
Organizacja zarobiła -14 969 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -14 969 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1704 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku