AD3 MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000931810
NIP
6462992358
REGON
520455028

Podsumowanie

aktywa
33 tys.
przychód
421 tys.
zysk
8
wartość firmy
285 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIERUŃ
Adres
UL. WAWELSKA, 91
Kod pocztowy
43-155
Rejestracja
2021-11-16
Rozpoczęcie działalności
2021-11-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ad3 media osiągnęła 421 274 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 421 112 zł. Pozostałe przychody to 162 zł.
Całkowite koszty wyniosły 421 103 zł.
Zysk netto wyniósł 8 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 421 274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 421 274 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad3 media wynosi 284 638 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 81 zł a 1 053 185 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 284 638 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 284 638 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ad3 media wyniosła 32 770 zł.
a
ktywa obrotowe to 32 770 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 770 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5008 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 761 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 32 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 770 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji nie zmienia się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ad3 media wyniosły 27 761 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 770 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 761 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ad3 media wykazała przychody na poziomie 421 274 zł.
Organizacja zarobiła 1223 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1215 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 99% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1215 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1215 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Ad3 media wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 30% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szwed Agnieszka posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
Szwed Dawid posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.