DIGITAL REBELS MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001001465
NIP
6343016682
REGON
523631359

Podsumowanie

aktywa
4 tys.
przychód
512 tys.
zysk
-65 tys.
wartość firmy
341 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. ŚW. JANA, 11
Kod pocztowy
40-012
Rejestracja
2022-11-09
Rozpoczęcie działalności
2022-11-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital rebels marketing osiągnęła 511 882 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 511 882 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 577 127 zł.
Strata netto wyniosła 65 245 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 255 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 511 882 zł w 2023 roku.
• 29 894 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -32 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -65 245 zł w 2023 roku.
• 2013 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital rebels marketing wynosi 341 254 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 279 704 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 170 627 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 341 254 zł w 2023 roku.
• 33 239 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital rebels marketing wyniosła 3652 zł.
a
ktywa obrotowe to 3652 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3652 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -58 233 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 885 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3652 zł w 2023 roku.
• 36 112 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1,786%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 112%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -893.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 56 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital rebels marketing wyniosły 61 885 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3652 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,694%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 943 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 885 zł w 2023 roku
• 29 100 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1694% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital rebels marketing wykazała przychody na poziomie 511 882 zł.
Organizacja zarobiła -65 245 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -65 245 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 199 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Digital rebels marketing wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 8% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Widawski Paweł posiada 69 udziałów, które stanowią 69% firmy.
Wacławik Marcin posiada 31 udziałów, które stanowią 31% firmy.