DIGITAL REBELS MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001001465
NIP
6343016682
REGON
523631359

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
4 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
512 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-65 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
341 tys.
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. ŚW. JANA, 11
Kod pocztowy
40-012
Rejestracja
2022-11-09
Rozpoczęcie działalności
2022-11-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE
Opis
Digital Rebels Marketing to firma specjalizująca się w akceleracji biznesów w branżyfitness, dedykowana dla trenerów personalnych. Ich kluczowym celem jest pomoc w osiąganiu wyższych przychodów przy znacznie mniejszym nakładzie pracy. Oferują kompleksową strategię marketingową, aby umożliwić trenerom przekształcenie ich działalności w wysoko dochodowe przedsiębiorstwa. Podczas Sesji Strategicznej pracują nad indywidualnym planem dostosowanym do potrzeb klienta. Używają sprawdzonych metodologii pod kątem reklamy w mediach społecznościowych, a także skutecznego content marketingu. Digital Rebels Marketing wyróżnia się tym, że przy współpracy z nimi klienci mają możliwość osiągnięcia 7-cyfrowych przychodów miesięcznie, eliminując dotychczasowe problemy związane z pozyskiwaniem klientów oraz organizacją pracy. Ich ofertę wzbogacają dodatkowo usługi związane z pozycjonowaniem stron internetowych, marketingiem treści oraz zwiększaniem skuteczności sprzedaży. Klientom oferują wsparcie na każdym etapie, co sprawia, że współpraca z nimi staje się nie tylko efektywna, ale również motywująca. Współpracują wyłącznie z jednym trenerem w danym obszarze, co świadczy o ich dbałości o wyniki oraz pozycję swoich klientów na rynku.
W skrócie
  • Program akceleracyjny dla trenerów personalnych
  • Wsparcie w organizacji biznesu i marketingu
  • Strategie reklamowe w social media i Google
  • Content marketing i pozycjonowanie stron internetowych
  • Wzrost przychodów do 83 000 zł miesięcznie

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Digital rebels marketing osiągnęła 511 882 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 511 882 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 577 127 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 65 245 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 255 941 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 511 882 zł w 2023 roku.
• 29 894 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -32 623 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -65 245 zł w 2023 roku.
• 2013 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Digital rebels marketing wynosi 341 254 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 279 704 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 170 627 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 341 254 zł w 2023 roku.
• 33 239 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital rebels marketing wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,026% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Digital rebels marketing wyniosła 3652 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3652 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3652 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -58 233 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 885 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1826 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3652 zł w 2023 roku.
• 36 112 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1,786%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 112%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -893.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 56 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Digital rebels marketing wyniosły 61 885 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3652 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,694%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 943 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 885 zł w 2023 roku
• 29 100 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1694% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Digital rebels marketing wykazała przychody na poziomie 511 882 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -65 245 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -65 245 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 199 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Digital rebels marketing wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Widawski Paweł posiada 69 udziałów, które stanowią 69% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wacławik Marcin posiada 31 udziałów, które stanowią 31% firmy.

Podobne organizacje do DIGITAL REBELS MARKETING

Organizacja Numer KRS
1
0000931810
2
0000372929
3
0000572748
4
0000905221
5
0000832975
6
0000141416
7
0000247286
8
0000798980
9
0000126640
10
0000770961
11
0000404780
12
0000627569
13
0000800092
14
0001024626
15
0000969796
16
0000949939
17
0000965664
18
0000467407
19
0000790489
20
0000531421
21
0000926508
22
0000359396
23
0000618300
24
0000864641
25
0000631769
26
0000711308
27
0000827895
28
0000782116
29
0000903680
30
0000786549