Content marketing i pozycjonowanie stron internetowych
Wzrost przychodów do 83 000 zł miesięcznie
Digital Rebels Marketing to firma specjalizująca się w akceleracji biznesów w branży fitness, dedykowana dla trenerów personalnych. Ich kluczowym celem jest pomoc w osiąganiu wyższych przychodów przy znacznie mniejszym nakładzie pracy. Oferują kompleksową strategię marketingową, aby umożliwić trenerom przekształcenie ich działalności w wysoko dochodowe przedsiębiorstwa. Podczas Sesji Strategicznej pracują nad indywidualnym planem dostosowanym do potrzeb klienta. Używają sprawdzonych metodologii pod kątem reklamy w mediach społecznościowych, a także skutecznego content marketingu. Digital Rebels Marketing wyróżnia się tym, że przy współpracy z nimi klienci mają możliwość osiągnięcia 7-cyfrowych przychodów miesięcznie, eliminując dotychczasowe problemy związane z pozyskiwaniem klientów oraz organizacją pracy. Ich ofertę wzbogacają dodatkowo usługi związane z pozycjonowaniem stron internetowych, marketingiem treści oraz zwiększaniem skuteczności sprzedaży. Klientom oferują wsparcie na każdym etapie, co sprawia, że współpraca z nimi staje się nie tylko efektywna, ale również motywująca. Współpracują wyłącznie z jednym trenerem w danym obszarze, co świadczy o ich dbałości o wyniki oraz pozycję swoich klientów na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Digital rebels marketing osiągnęła 511 882 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 511 882 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 577 127 zł.
Strata netto wyniosła 65 245 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 255 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 511 882 zł w 2023 roku.
• 29 894 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -32 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -65 245 zł w 2023 roku.
• 2013 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Digital rebels marketing wynosi -65 tys. zł.
EBITDA Digital rebels marketing wynosi -65 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital rebels marketing wynosi 341 254 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 279 704 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 170 627 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 341 254 zł w 2023 roku.
• 33 239 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital rebels marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,034% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 377 224
zł.
Koszty operacyjne Digital rebels marketing wyniosły 576 736
zł.
Wynagrodzenia stanowią 65%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
188 612 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 377 224 zł w 2023 roku
• 21 984 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
32.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
65% w 2023 roku
•
79% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital rebels marketing wyniosła 3652 zł.
a
ktywa obrotowe to 3652 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3652 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -58 233 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 885 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3652 zł w 2023 roku.
• 36 112 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.