SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Specjalizuje się w marketingu treści i custom publishingu dla osób powyżej 50 roku życia.
Tworzy i dystrybuuje blogi, poradniki, treści eksperckie oraz inne materiały edukacyjne i reklamowe.
Wydaje „SILVER MAG”, magazyn dedykowany silver marketingowi.
Realizuje projekty w ramach współpracy z platformą Wolni od Metryki.
Siedziba główna firmy znajduje się w Warszawie.
Silver Content Hub to agencja specjalizująca się w marketingu treści i wydawnictwach niestandardowych, zlokalizowana w Warszawie. Firma założona została 10 września 2021 roku i koncentruje swoje działania na rozwijaniu osobistych marek online osób po 50. roku życia. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do dojrzałych odbiorców, realizując projekty takie jak kampanie reklamowe, edukacyjne oraz społeczne, które mają na celu zaangażowanie tej grupy demograficznej.
W ramach swojej działalności, Silver Content Hub tworzy różnorodne treści, w tym blogi firmowe, poradniki, treści eksperckie, wywiady, recenzje, opisy produktów, webinary oraz podcasty. Firma wydaje także „SILVER MAG”, pierwsze w Polsce cykliczne wydawnictwo dedykowane silver marketingowi, co podkreśla jej innowacyjne podejście do branży content marketingu.
Silver Content Hub współpracuje również z platformą Wolni od Metryki, przez którą realizuje dodatkowe projekty związane z edukacją i informowaniem o możliwościach, jakie daje internet i media społecznościowe dla osób starszych. Współpraca z doświadczonymi twórcami i autorami pozwala firmie na tworzenie wartościowych i angażujących treści, które są dostosowane do specyficznych potrzeb i oczekiwań jej odbiorców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Silver content hub osiągnęła 442 446 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 442 444 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 547 987 zł.
Strata netto wyniosła 105 543 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 221 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 442 446 zł w 2023 roku.
• 407 297 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -52 771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -105 543 zł w 2023 roku.
• -244 797 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Silver content hub wynosi 294 964 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 106 114 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 147 482 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 294 964 zł w 2023 roku.
• 271 531 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Silver content hub wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,189% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2023 roku.
• 0,26% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 73 730
zł.
Koszty operacyjne Silver content hub wyniosły 522 304
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
36 865 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 73 730 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Silver content hub wyniosła 118 393 zł.
a
ktywa obrotowe to 118 393 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 118 393 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -345 340 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 463 734 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 59 197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 118 393 zł w 2023 roku.
• 69 397 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -89%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Silver content hub wyniosły 463 734 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 118 393 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 392%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 231 867 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 463 734 zł w 2023 roku
• 309 195 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 392% w 2023 roku
• 446% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Silver content hub wykazała przychody na poziomie 442 446 zł.
Organizacja zarobiła -105 543 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -105 543 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku