Organizacja Centrum reklamy osiągnęła 385 061 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 385 061 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 382 351 zł.
Zysk netto wyniósł 2710 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 192 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 385 061 zł w 2023 roku.
• 233 927 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2710 zł w 2023 roku.
• -62 438 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum reklamy wynosi 267 548 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 962 653 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 133 774 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 267 548 zł w 2023 roku.
• 155 951 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum reklamy wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum reklamy wyniosła 114 482 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 83 908 zł.
a
ktywa obrotowe to 30 574 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 114 482 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -54 728 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 169 210 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 57 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 114 482 zł w 2023 roku.
• 75 523 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum reklamy wyniosły 169 210 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 114 482 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 148%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 84 605 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 169 210 zł w 2023 roku
• 132 960 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 148% w 2023 roku
• 176% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum reklamy wykazała przychody na poziomie 385 061 zł.
Organizacja zarobiła 2710 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2710 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku