ALEPPO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000904744
NIP
5842805161
REGON
389124083

Podsumowanie

aktywa
76 tys.
przychód
111 tys.
zysk
43 tys.
wartość firmy
303 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
KIELNIEŃSKA, 170A
Kod pocztowy
80-299
Rejestracja
2021-06-04
Rozpoczęcie działalności
2021-06-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Aleppo marketing osiągnęła 111 335 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 111 335 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 68 383 zł.
Zysk netto wyniósł 42 952 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 55 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 111 335 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 21 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 42 952 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aleppo marketing wynosi 302 869 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 56 840 zł a 601 322 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 151 435 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 302 869 zł w 2022 roku.
• 24 626 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Aleppo marketing wyniosła 76 248 zł.
a
ktywa obrotowe to 76 248 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 75 787 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 461 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 38 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 248 zł w 2022 roku.
• 34 343 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 42%.
Marża netto wyniosła 39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Aleppo marketing wyniosły 461 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 461 zł w 2022 roku
• 1508 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Aleppo marketing wykazała przychody na poziomie 111 335 zł.
Organizacja zarobiła 47 200 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4248 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 42 952 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2124 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4248 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Aleppo marketing wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 10% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Aleppo posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.