SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
CPC New Media to dynamiczna firma zajmująca się marketingiem, której celem jestdostarczanie konkretnych rezultatów w obszarze wzrostu sprzedaży i generowania leadów. W odróżnieniu od tradycyjnych agencji, CPC New Media podkreśla, że ich podejście opiera się na efektywności i maksymalizacji wyników, a nie na efektownych, lecz mało skutecznych prezentacjach. Organizacja oferuje różnorodne usługi marketingowe z zakresu brandingu, social media, strategii marketingowej, produkcji foto/wideo oraz leasingu pracowników. W ich modelu działalności kluczowym elementem jest przeprowadzenie trzy miesięcznego okresu audytowego, który umożliwia ocenę efektów działań marketingowych. Dodatkowo, firma oferuje darmowe konsultacje, które pomagają przedsiębiorcom zrozumieć, jakie zmiany mogą przynieść lepsze wyniki finansowe. CPC New Media ma doświadczenie w pracy z wieloma klientami, co sprawia, że posiadają udokumentowane sukcesy w postaci działań, które przyniosły znaczące przychody w różnych branżach.
W skrócie
Specjalizacja w generowaniu leadów i sprzedaży
Usługi obejmujące branding, social media i strategy marketing
Produkcja treści foto/wideo najwyższej jakości
Leasing ekspertów marketingowych bez dodatkowych kosztów
Darmowe konsultacje z zakresu marketingu dla klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cpc new media osiągnęła 424 505 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 424 505 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 406 436 zł.
Zysk netto wyniósł 18 069 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 424 505 zł w 2023 roku.
• 358 773 zł w 2022 roku.
• 147 565 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 069 zł w 2023 roku.
• 12 691 zł w 2022 roku.
• 6051 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cpc new media wynosi 378 537 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
23 260 zł a 1 061 262 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 61 507 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 378 537 zł w 2023 roku.
• 299 654 zł w 2022 roku.
• 122 771 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cpc new media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cpc new media wyniosła 114 163 zł.
a
ktywa obrotowe to 114 163 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 114 163 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 31 013 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 83 150 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 114 163 zł w 2023 roku.
• 111 514 zł w 2022 roku.
• 57 712 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cpc new media wyniosły 83 150 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 114 163 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 83 150 zł w 2023 roku
• 98 569 zł w 2022 roku
• 57 458 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 47.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2023 roku
• 88% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cpc new media wykazała przychody na poziomie 424 505 zł.
Organizacja zarobiła 20 549 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2480 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 069 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 413 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2480 zł w 2023 roku
• 1652 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku