Mana Marketing to agencja specjalizująca się w marketingu internetowym, której celemjest budowanie oraz skalowanie biznesów online. Wysoką jakość świadczonych usług przyświeca zasada, że wartość współpracy polega na bezpośrednim kontakcie ze specjalistami, co pozwala na indywidualne dopasowanie strategii marketingowych do celów klientów. Agencja oferuje szeroki wachlarz usług, w tym kampanie reklamowe Google Ads, Meta Ads oraz SEO, które mają na celu zwiększenie widoczności stron internetowych oraz generowanie leadów. Zespół Mana Marketing dysponuje bogatym doświadczeniem, co potwierdzają liczne realizacje, zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Agencja wyróżnia się prostymi, przejrzystymi warunkami współpracy bez niekorzystnych klauzul umownych oraz bogatym portfolio z projektami w branży odzieżowej oraz dla startupów. Dodatkowo, Mana Marketing prowadzi własną markę odzieżową ManaWear, co pokazuje ich zaangażowanie i znajomość rynku modowego. Posiada doświadczony zespół, który nie tylko znajdzie skuteczne rozwiązania, ale również zadba o komfort komunikacji z klientami, co przekłada się na długoterminowe partnerstwa.
W skrócie
Specjalizacja w Google Ads, Meta Ads, SEO, tworzeniu stron internetowych
Indywidualne podejście i bezpośredni kontakt ze specjalistą
Proste warunki współpracy bez ukrytych klauzul
Obsługa topowych marek streetwearowych oraz startupów
Prowadzenie własnej marki odzieżowej ManaWear
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mana osiągnęła 255 797 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 255 797 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 235 942 zł.
Zysk netto wyniósł 19 855 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 63 949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 255 797 zł w 2023 roku.
• 306 917 zł w 2022 roku.
• 658 932 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4964 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 855 zł w 2023 roku.
• -75 539 zł w 2022 roku.
• 114 257 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mana wynosi 338 759 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
88 809 zł a 639 492 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 84 690 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 338 759 zł w 2023 roku.
• 278 530 zł w 2022 roku.
• 1 026 889 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mana wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mana wyniosła 126 883 zł.
a
ktywa obrotowe to 126 883 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 126 883 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 118 412 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8471 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 126 883 zł w 2023 roku.
• 122 861 zł w 2022 roku.
• 209 250 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mana wyniosły 8471 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 126 883 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8471 zł w 2023 roku
• 24 304 zł w 2022 roku
• 35 154 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mana wykazała przychody na poziomie 255 797 zł.
Organizacja zarobiła 19 855 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 855 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 11 303 zł w 2021 roku