Realizacja projektów graficznych i sesji zdjęciowych
Produkcja tekstów reklamowych i marketingowych
IYO Creative to agencja kreatywna z Wrocławia, która specjalizuje się w tworzeniu wyjątkowych projektów w obszarze designu, brandingu oraz strategii marketingowych. Zespół składa się z pasjonatów, którzy z pełnym zaangażowaniem podchodzą do każdego zlecenia, dostosowując je do indywidualnych potrzeb klientów. IYO Creative wyróżnia się szczególnym podejściem do designu opakowań, traktując je jako początek opowieści związanej z produktem. Agencja pomoże nie tylko w projektowaniu etykiet, ale także opracowuje kompleksowe strategie brandingowe, które skutecznie podnoszą wartość rynkową marki. W ramach swojej oferty, IYO zapewnia także tworzenie identyfikacji wizualnej, graficznych projektów reklamowych, sesji zdjęciowych oraz unikalnych tekstów marketingowych, co pozwala na zbudowanie spójnego wizerunku marki. Dzieki profesjonalnym materiałom internetowym, IYO Creative wspiera swoich klientów w zwiększaniu ich widoczności w sieci.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Iyo creative osiągnęła 212 202 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 212 202 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 181 969 zł.
Zysk netto wyniósł 30 234 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 70 734 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 212 202 zł w 2023 roku.
• 355 922 zł w 2022 roku.
• 13 385 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 078 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 234 zł w 2023 roku.
• 49 770 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Iyo creative wynosi 35 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Iyo creative wynosi 324 939 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
62 535 zł a 530 506 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 108 313 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 324 939 zł w 2023 roku.
• 471 721 zł w 2022 roku.
• 13 565 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Iyo creative wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 30 595
zł.
Koszty operacyjne Iyo creative wyniosły 176 860
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 198 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 30 595 zł w 2023 roku
• 32 711 zł w 2022 roku
• 4119 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
•
26% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Iyo creative wyniosła 124 510 zł.
a
ktywa obrotowe to 124 510 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 124 510 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 380 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 41 129 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 41 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 124 510 zł w 2023 roku.
• 71 084 zł w 2022 roku.
• 6208 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Iyo creative wyniosły 41 129 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 124 510 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 41 129 zł w 2023 roku
• 23 938 zł w 2022 roku
• 19 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Iyo creative wykazała przychody na poziomie 212 202 zł.
Organizacja zarobiła 33 227 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2993 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 234 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 998 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2993 zł w 2023 roku
• 4633 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Największym udziałowcem od 02.10.2023 jest
Gerus Nowacka Joanna
kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.07.2021 do 02.10.2023:
• Kołodziejczyk Krzysztof (33% udziałów)
• Kalisz Marcin (33% udziałów)
• Safian Marcin (33% udziałów)