IYO CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000911454
NIP
8842807813
REGON
389488715

Podsumowanie

aktywa
71 tys.
przychód
356 tys.
zysk
50 tys.
wartość firmy
472 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO, 26D
Kod pocztowy
53-659
Rejestracja
2021-07-14
Rozpoczęcie działalności
2021-07-14
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
hello@iyo.best
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD REPREZENTOWANY JEDNOOSOBOWO, OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Iyo creative osiągnęła 355 922 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 355 922 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 306 152 zł.
Zysk netto wyniósł 49 770 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 177 961 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 355 922 zł w 2022 roku.
• 13 385 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 24 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 49 770 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Iyo creative wynosi 471 721 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 35 360 zł a 889 805 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 235 861 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 471 721 zł w 2022 roku.
• 13 565 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Iyo creative wyniosła 50 306 zł.
a
ktywa obrotowe to 50 306 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 71 084 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 47 146 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 938 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 71 084 zł w 2022 roku.
• 6208 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 70%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 106%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Iyo creative wyniosły 23 938 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 71 084 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 938 zł w 2022 roku
• 19 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Iyo creative wykazała przychody na poziomie 355 922 zł.
Organizacja zarobiła 54 403 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4633 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 49 770 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2317 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4633 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Iyo creative wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gerus Nowacka Joanna posiada 54 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Gerus Maksymilian posiada b.d. udziałów, które stanowią b.d.% firmy.
Największym udziałowcem od 02.10.2023 jest Gerus Nowacka Joanna kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.07.2021 do 02.10.2023:
• Safian Marcin (33% udziałów)
• Kalisz Marcin (33% udziałów)
• Kołodziejczyk Krzysztof (33% udziałów)