GOOD AD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000717618
NIP
5252738280
REGON
369432966

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
124 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
516 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
9 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
417 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PAŃSKA, 5
Kod pocztowy
00-124
Rejestracja
2018-02-06
Rozpoczęcie działalności
2018-02-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
katarzyna@goodad.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
  • Agencja reklamowa z kreatywnym zespołem
  • Specjalizacja w kampaniach digitalowych i społecznych
  • Współpraca z czołowymi markami, w tym WWF i T-Mobile
  • Rozwija projekty w oparciu o 'duże pomysły'
  • Nagrody za kreatywność i sukces sprzedażowy działań reklamowych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good ad osiągnęła 516 156 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 516 000 zł. Pozostałe przychody to 156 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 507 081 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 8919 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 175 083 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 516 156 zł w 2023 roku.
• 358 730 zł w 2022 roku.
• 165 990 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 31 575 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8919 zł w 2023 roku.
• 40 548 zł w 2022 roku.
• -54 231 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Good ad wynosi 417 295 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 37 514 zł a 1 290 391 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 153 110 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 417 295 zł w 2023 roku.
• 432 171 zł w 2022 roku.
• 111 074 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Good ad wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 305 429 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Good ad wyniosły 507 075 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 60% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 141 050 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 305 429 zł w 2023 roku
• 167 989 zł w 2022 roku
• 23 330 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 24.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 60% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Good ad wyniosła 124 231 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 31 474 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 92 757 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 124 231 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 50 019 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 213 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 107 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 124 231 zł w 2023 roku.
• 94 434 zł w 2022 roku.
• 14 016 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 197.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4928.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Good ad wyniosły 74 213 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 124 231 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 374 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 213 zł w 2023 roku
• 53 335 zł w 2022 roku
• 13 465 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2023 roku
• 56% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good ad wykazała przychody na poziomie 516 156 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 8919 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8919 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good ad wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szczypa Katarzyna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wasilczuk Robert posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do GOOD AD