BRAND AND SPORT to firma zajmująca się copywritingiem oraz strategią marketingową, której celem jest dostarczanie skutecznych treści reklamowych i promocyjnych. W ofercie znajdują się usługi takie jak tworzenie tekstów na strony internetowe, content marketing, naming, a także prowadzenie kont w mediach społecznościowych. Zespół Brand and Sport wyróżnia się umiejętnością tworzenia angażujących treści, które są zarówno emocjonalne, jak i przemyślane, aby skutecznie trafić w potrzeby klientów. Dodatkowo, firma stosuje metodologię opartą na ekonomii behawioralnej, co pozwala na lepsze zrozumienie decyzji podejmowanych przez ludzi i dostosowanie komunikacji do ich rzeczywistych pragnień i zachowań. Organizacja proponuje również warsztaty, które pomagają w ustaleniu celów komunikacyjnych i wizerunkowych, sowie analizie potrzeb klientów. Dzięki wielowymiarowemu podejściu do każdego projektu, BRAND AND SPORT nie tylko dostarcza wartościowe treści, ale także angażuje swoich klientów w proces twórczy, co tworzy trwałe relacje i pozwala na osiąganie długofalowych celów marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand and sport osiągnęła 319 504 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 319 502 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 273 855 zł.
Zysk netto wyniósł 45 647 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 39 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 319 504 zł w 2023 roku.
• 371 641 zł w 2022 roku.
• 412 859 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 45 647 zł w 2023 roku.
• 33 023 zł w 2022 roku.
• -31 210 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand and sport wynosi 474 174 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
78 581 zł a 798 760 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 70 182 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 474 174 zł w 2023 roku.
• 424 197 zł w 2022 roku.
• 294 818 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand and sport wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 164 775
zł.
Koszty operacyjne Brand and sport wyniosły 271 354
zł.
Wynagrodzenia stanowią 61%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 665 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 164 775 zł w 2023 roku
• 202 461 zł w 2022 roku
• 217 204 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
61% w 2023 roku
•
60% w 2022 roku
•
49% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand and sport wyniosła 124 084 zł.
a
ktywa obrotowe to 124 084 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 124 084 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 104 775 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 309 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9198 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 124 084 zł w 2023 roku.
• 87 324 zł w 2022 roku.
• 67 875 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -189.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand and sport wyniosły 19 309 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 124 084 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 309 zł w 2023 roku
• 28 197 zł w 2022 roku
• 41 770 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand and sport wykazała przychody na poziomie 319 504 zł.
Organizacja zarobiła 48 141 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2494 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 45 647 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 416 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2494 zł w 2023 roku
• 1459 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku