SPC HOUSE OF MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000029869
NIP
5251580109
REGON
012295983

Podsumowanie

aktywa
236 tys.
przychód
218 tys.
zysk
-48 tys.
wartość firmy
307 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
MADALIŃSKIEGO, 20
Kod pocztowy
02-513
Rejestracja
2001-07-23
Rozpoczęcie działalności
1997-01-09
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SPÓŁKI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Spc house of media osiągnęła 217 607 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 217 607 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 265 852 zł.
Strata netto wyniosła 48 245 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 19 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 217 607 zł w 2023 roku.
• 306 794 zł w 2022 roku.
• 187 697 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5984 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -48 245 zł w 2023 roku.
• 39 342 zł w 2022 roku.
• -44 526 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spc house of media wynosi 306 802 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 862 564 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4019 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 306 802 zł w 2023 roku.
• 559 620 zł w 2022 roku.
• 293 348 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Spc house of media wyniosła 236 338 zł.
a
ktywa trwałe to 213 926 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 412 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 236 338 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 215 641 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 697 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 236 338 zł w 2023 roku.
• 277 716 zł w 2022 roku.
• 267 303 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Spc house of media wyniosły 20 697 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 236 338 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 697 zł w 2023 roku
• 14 086 zł w 2022 roku
• 43 014 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Spc house of media wykazała przychody na poziomie 217 607 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Spc house of media wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sprung Roland posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Garbaczewska Sprung Anna posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Garbaczewska Sprung Anna (50% udziałów)
• Sprung Roland (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 23.07.2004 do 22.12.2005 była Garbaczewska Sprung Anna kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 23.07.2001 do 23.07.2004 najwięcej udziałów posiadała Garbaczewska Sprung Anna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 96%.