BAYARD AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000153340
NIP
5241066865
REGON
011775095

Podsumowanie

aktywa
315 tys.
przychód
0
zysk
-107 tys.
wartość firmy
169 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
TUCHOLSKA, 35
Kod pocztowy
01-618
Rejestracja
2003-02-27
Rozpoczęcie działalności
1996-04-04
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM - DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDNOOSOBOWY CZŁONEK ZARZĄDU, PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM - DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Bayard agencja reklamowa osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 107 277 zł.
Strata netto wyniosła 107 277 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -151 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 240 791 zł w 2018 roku.
• 221 352 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -37 325 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -107 277 zł w 2019 roku.
• 31 814 zł w 2018 roku.
• 685 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bayard agencja reklamowa wynosi 168 619 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 899 300 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -126 274 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 168 619 zł w 2019 roku.
• 539 238 zł w 2018 roku.
• 375 580 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Bayard agencja reklamowa wyniosła 314 600 zł.
a
ktywa obrotowe to 314 600 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 314 600 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 224 825 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 89 775 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 314 600 zł w 2019 roku.
• 567 075 zł w 2018 roku.
• 405 871 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Bayard agencja reklamowa wyniosły 89 775 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 314 600 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 89 775 zł w 2019 roku
• 231 804 zł w 2018 roku
• 105 510 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2019 roku
• 41% w 2018 roku
• 26% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Bayard agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -107 277 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -107 277 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -344 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 3097 zł w 2018 roku
• 121 zł w 2017 roku

Organizacja Bayard agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grabowska Katarzyna posiada 30 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Bińkowska Janina posiada 30 udziałów, które stanowią 50% firmy.