Organizacja Hi brands osiągnęła 494 164 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 475 607 zł. Pozostałe przychody to 18 556 zł.
Całkowite koszty wyniosły 343 935 zł.
Zysk netto wyniósł 131 672 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 98 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 494 164 zł w 2023 roku.
• 656 506 zł w 2022 roku.
• 280 954 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 131 672 zł w 2023 roku.
• 34 657 zł w 2022 roku.
• -38 954 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hi brands wynosi 1 157 598 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
301 467 zł a 1 843 410 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 231 520 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 157 598 zł w 2023 roku.
• 779 011 zł w 2022 roku.
• 364 023 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Hi brands wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hi brands wyniosła 409 833 zł.
a
ktywa obrotowe to 409 833 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 409 833 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 401 956 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7876 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 81 967 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 409 833 zł w 2023 roku.
• 277 926 zł w 2022 roku.
• 272 529 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Hi brands wyniosły 7876 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 409 833 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7876 zł w 2023 roku
• 7641 zł w 2022 roku
• 36 901 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hi brands wykazała przychody na poziomie 494 164 zł.
Organizacja zarobiła 150 293 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 621 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 131 672 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3724 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 621 zł w 2023 roku
• 3839 zł w 2022 roku
• 1863 zł w 2021 roku