3B MARKETING PAUL JAN KUDZIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA W LIKWIDACJI KRS
0000422555
NIP
7352855715
REGON
122589159

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
160 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
120 tys.
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
RABKA-ZDRÓJ
Adres
KILIŃSKIEGO, 115
Kod pocztowy
34-700
Rejestracja
2012-05-31
Rozpoczęcie działalności
2012-05-31
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI JEST WSPÓLNIK - KOMPLEMENTARIUSZ
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność agencji reklamowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Pozostała działalność wydawnicza Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Działalność agencji reklamowych Produkcja wyrobów tartacznych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa Badanie rynku i opinii publicznej Produkcja napojów bezalkoholowych; produkcja wód mineralnych i pozostałych wód butelkowanych Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pozostałe pośrednictwo pieniężne Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Pozostałe formy udzielania kredytów Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne Produkcja odzieży roboczej Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Produkcja piwa Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Destylowanie, rektyfikowanie i mieszanie alkoholi Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność portali internetowych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Zakładanie stolarki budowlanej Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność związana z oprogramowaniem Produkcja win gronowych Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja 3b marketing paul jan kudzia osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
• 0 zł w 2016 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
• 0 zł w 2016 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji 3b marketing paul jan kudzia wynosi 119 625 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 638 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 119 625 zł w 2018 roku.
• 119 625 zł w 2017 roku.
• 119 625 zł w 2016 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji 3b marketing paul jan kudzia wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
• 0,01% w 2016 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów 3b marketing paul jan kudzia wyniosła 159 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 159 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 159 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 159 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 159 500 zł w 2018 roku.
• 159 500 zł w 2017 roku.
• 159 500 zł w 2016 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 159 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
• 0 zł w 2016 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
• 0% w 2016 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja 3b marketing paul jan kudzia wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
• 0 zł w 2016 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja 3b marketing paul jan kudzia wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki