Organizacja "studio art" - agencja reklamy i promocji osiągnęła 170 819 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 170 819 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 261 385 zł.
Strata netto wyniosła 90 566 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -63 959 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 170 819 zł w 2023 roku.
• 294 040 zł w 2022 roku.
• 222 403 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -23 674 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -90 566 zł w 2023 roku.
• -15 043 zł w 2022 roku.
• -58 052 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "studio art" - agencja reklamy i promocji wynosi 113 879 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 427 048 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -103 854 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 113 879 zł w 2023 roku.
• 239 395 zł w 2022 roku.
• 202 919 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "studio art" - agencja reklamy i promocji wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "studio art" - agencja reklamy i promocji wyniosła 69 486 zł.
a
ktywa trwałe to 1398 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 088 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 69 486 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -32 742 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 102 228 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -32 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 69 486 zł w 2023 roku.
• 113 348 zł w 2022 roku.
• 126 192 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -130%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 277%.
Marża operacyjna wyniosła -53%.
Marża netto wyniosła -53%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "studio art" - agencja reklamy i promocji wyniosły 102 228 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 69 486 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 147%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 102 228 zł w 2023 roku
• 55 524 zł w 2022 roku
• 53 325 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 147% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "studio art" - agencja reklamy i promocji wykazała przychody na poziomie 170 819 zł.
Organizacja zarobiła -90 566 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -90 566 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1316 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku