JM PUBLICITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000919071
NIP
1231499649
REGON
389838888

Podsumowanie

aktywa
88 tys.
przychód
398 tys.
zysk
28 tys.
wartość firmy
424 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KIERSZEK
Adres
, 4B
Kod pocztowy
05-510
Rejestracja
2021-08-31
Rozpoczęcie działalności
2021-08-31
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
qbmiko@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Jm publicity osiągnęła 397 759 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 397 759 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 369 458 zł.
Zysk netto wyniósł 28 300 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 198 879 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 397 759 zł w 2022 roku.
• 70 820 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 14 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 300 zł w 2022 roku.
• 27 006 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jm publicity wynosi 423 603 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 45 230 zł a 994 396 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 211 802 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 423 603 zł w 2022 roku.
• 179 242 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Jm publicity wyniosła 87 913 zł.
a
ktywa obrotowe to 87 913 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 87 913 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 60 306 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 607 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 87 913 zł w 2022 roku.
• 41 030 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Jm publicity wyniosły 27 607 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 87 913 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 804 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 607 zł w 2022 roku
• 9024 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Jm publicity wykazała przychody na poziomie 397 759 zł.
Organizacja zarobiła 31 229 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2929 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 300 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1465 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2929 zł w 2022 roku
• 2806 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Jm publicity wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mikołajuk Jakub posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.