SPOKO MARKETING to agencja zajmująca się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży oferuje zróżnicowane usługi, które mają na celu zwiększenie widoczności oraz sprzedaży swoich klientów. Agencja specjalizuje się w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych, prowadzeniu kampanii reklamowych oraz tworzeniu stron internetowych i e-sklepów. SPOKO MARKETING kładzie duży nacisk na relacje z klientami oraz przejrzystość działań, co przekłada się na zaufanie oraz efektywność realizowanych projektów. Misją agencji jest zmiana postrzegania marketingu jako sposobu na wprowadzenie pozytywnych modyfikacji w biznesie klientów. W ofercie znajduje się nie tylko obsługa social media, Google Ads i SEO, ale także tworzenie unikalnych treści, które przyciągają uwagę konsumentów oraz optymalizują działania marketingowe. Każda usługa dostosowywana jest do specyficznych potrzeb branży i celów klienta, co sprawia, że SPOKO MARKETING wyróżnia się na tle konkurencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Spoko marketing osiągnęła 246 252 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 246 252 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 249 411 zł.
Strata netto wyniosła 3159 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 82 084 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 246 252 zł w 2023 roku.
• 259 896 zł w 2022 roku.
• 45 013 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3159 zł w 2023 roku.
• 47 691 zł w 2022 roku.
• 5952 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Spoko marketing wynosi -3 tys. zł.
EBITDA Spoko marketing wynosi -3 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spoko marketing wynosi 205 781 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 615 630 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 68 594 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 205 781 zł w 2023 roku.
• 408 010 zł w 2022 roku.
• 62 029 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spoko marketing wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 120 974
zł.
Koszty operacyjne Spoko marketing wyniosły 249 164
zł.
Wynagrodzenia stanowią 49%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
40 325 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 120 974 zł w 2023 roku
• 96 767 zł w 2022 roku
• 16 449 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
16.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2023 roku
•
47% w 2022 roku
•
43% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spoko marketing wyniosła 70 265 zł.
a
ktywa obrotowe to 70 265 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 265 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 55 484 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 781 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 265 zł w 2023 roku.
• 81 194 zł w 2022 roku.
• 19 305 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spoko marketing wyniosły 14 781 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 265 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4927 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 781 zł w 2023 roku
• 22 551 zł w 2022 roku
• 8353 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2023 roku
• 28% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spoko marketing wykazała przychody na poziomie 246 252 zł.
Organizacja zarobiła -3159 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3159 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 5404 zł w 2022 roku
• 938 zł w 2021 roku