VMS MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000626993
NIP
5223066843
REGON
364912785

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
18 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
88 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
74 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
355 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. URSYNOWSKA, 10
Kod pocztowy
02-605
Rejestracja
2016-07-05
Rozpoczęcie działalności
2016-07-05
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMEINIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Opis
VMS MEDIA to firma specjalizująca się w tworzeniu aplikacji rozszerzonejrzeczywistości (AR) oraz wirtualnej rzeczywistości (VR). Jako doświadczony deweloper i wydawca aplikacji, dostarcza dedykowane rozwiązania, które wspierają różnorodne branże w angażowaniu użytkowników poprzez innowacyjne podejście do storytellingu. Unikalnym aspektem działalności VMS MEDIA jest rozwijanie projektów AR, które są dostosowane do konkretnych potrzeb klientów. W ofercie znajdują się między innymi programy lojalnościowe, takie jak „Biedronka Super Zwierzaki”, które wykorzystują technologię AR do zwiększenia interakcji z konsumentami. Firma zaspokaja potrzeby rynku, łącząc nowoczesne technologie z kreatywnymi rozwiązaniami, co pozwala jej wyróżniać się na tle konkurencji.
W skrócie
  • Tworzenie dedykowanych aplikacji AR i VR.
  • Współpraca z klientami na różnych branżach.
  • Oferowanie aplikacji do programów lojalnościowych.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Vms media osiągnęła 88 054 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 88 054 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 14 004 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 74 050 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1463 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 88 054 zł w 2023 roku.
• 496 902 zł w 2022 roku.
• 410 572 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 14 418 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 74 050 zł w 2023 roku.
• 26 222 zł w 2022 roku.
• -17 682 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Vms media wynosi 354 903 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 036 702 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 50 342 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 354 903 zł w 2023 roku.
• 436 154 zł w 2022 roku.
• 273 715 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Vms media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Vms media wyniosła 17 717 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 17 717 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 717 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -198 708 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 216 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1784 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 717 zł w 2023 roku.
• 27 118 zł w 2022 roku.
• 17 826 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 418%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -37%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 84%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 84%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 77 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Vms media wyniosły 216 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 717 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,222%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 091 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 216 425 zł w 2023 roku
• 217 411 zł w 2022 roku
• 234 341 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 182.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1222% w 2023 roku
• 802% w 2022 roku
• 1315% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Vms media wykazała przychody na poziomie 88 054 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 74 050 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 74 050 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Vms media wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Żywiecki Sebastian posiada 37 udziałów, które stanowią 37% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Top Consulting posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kamecki Jerzy posiada 27 udziałów, które stanowią 27% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 20.04.2022 jest Żywiecki Sebastian kontrolujący 37% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.08.2021 do 20.04.2022:
• Żywiecki Sebastian (37% udziałów)
• Kamecki Jerzy (37% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 09.01.2020 do 21.08.2021 najwięcej udziałów posiadał Żywiecki Sebastian . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.

Podobne organizacje do VMS MEDIA

Organizacja Numer KRS
1
0000690858
2
0000494758
3
0000393294
4
0000882071
5
0000783266
6
0000250430
7
0000627569
8
0000661227
9
0000765325
10
0000572748
11
0000761399
12
0000460370
13
0000447607
14
0000337623
15
0000549669
16
0000888142
17
0000764983
18
0000110500
19
0000605746
20
0000529814
21
0000744159
22
0000622811
23
0000700134
24
0000888267
25
0000549870
26
0000412114
27
0000810077
28
0000902584
29
0000700030
30
0000574174