Organizacja Agencja reklamowa pro-kreator osiągnęła 221 515 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 221 493 zł. Pozostałe przychody to 23 zł.
Całkowite koszty wyniosły 203 583 zł.
Zysk netto wyniósł 17 909 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 221 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 221 515 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 909 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 909 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa pro-kreator wynosi 236 496 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
17 182 zł a 553 788 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 236 496 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 236 496 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa pro-kreator wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,078% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa pro-kreator wyniosła 37 956 zł.
a
ktywa obrotowe to 37 956 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 37 956 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 909 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 046 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 956 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 78%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 78.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa pro-kreator wyniosły 15 046 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 956 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 046 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 046 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa pro-kreator wykazała przychody na poziomie 221 515 zł.
Organizacja zarobiła 19 696 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1787 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 909 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1787 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1787 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku