SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE W SKŁAD PIERWSZEGO ZARZĄDU ZOSTAŁA POWOŁANA MIROSŁAWA DANUTA WANIOREK JAKO PREZES ZARZĄDU
Organizacja Clarx marketing communications osiągnęła 168 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 168 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 169 170 zł.
Strata netto wyniosła 1170 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 28 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 168 000 zł w 2023 roku.
• 221 500 zł w 2022 roku.
• 390 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -195 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1170 zł w 2023 roku.
• 12 542 zł w 2022 roku.
• 57 725 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Clarx marketing communications wynosi -1 tys. zł.
EBITDA Clarx marketing communications wynosi 14 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
195 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1170 zł w
2023 roku.
• 14 506 zł w
2022 roku.
• 61 080 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
2331 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 13 987 zł w
2023 roku.
• 23 347 zł w
2022 roku.
• 61 080 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Clarx marketing communications wynosi 122 623 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 420 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 20 437 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 122 623 zł w 2023 roku.
• 209 337 zł w 2022 roku.
• 492 994 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Clarx marketing communications wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Clarx marketing communications wyniosła 32 903 zł.
a
ktywa trwałe to 14 343 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 559 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 903 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 164 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 739 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 903 zł w 2023 roku.
• 60 868 zł w 2022 roku.
• 67 587 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Clarx marketing communications wyniosły 18 739 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 903 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 739 zł w 2023 roku
• 45 535 zł w 2022 roku
• 64 796 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2023 roku
• 75% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Clarx marketing communications wykazała przychody na poziomie 168 000 zł.
Organizacja zarobiła -1170 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1170 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1921 zł w 2022 roku
• 2030 zł w 2021 roku