R&D Promotion to agencja interaktywna, która specjalizuje się w kompleksowejobsłudze partnerów z dziedziny badań i innowacji. Jej misją jest wspieranie innowatorów, naukowców, przedsiębiorców i samorządów w tworzeniu i wdrażaniu efektywnych strategii komunikacyjnych, a także budowanie silnych marek osobistych. Działalność R&D Promotion obejmuje szereg usług, w tym tworzenie interaktywnych i responsywnych stron internetowych, zarządzanie mediami społecznościowymi, branding oraz produkcję materiałów foto i wideo. Agencja wyróżnia się zdolnością dostosowania strategii do specyficznych potrzeb klientów oraz współpracą z różnorodnymi sektorem, od edukacji po przemysł. R&D Promotion uznawana jest za eksperta w zakresie strategii sprzedaży online, organizacji konferencji oraz szkoleń, co czyni ją godnym zaufania partnerem dla wszystkich, którzy dążą do rozwoju swojej obecności w sieci i na rynku. Wspólnymi działaniami agencji z innymi podmiotami przynoszą codzienne efekty w postaci zrealizowanych projektów oraz wzrastającego zainteresowania innowacjami.
W skrócie
Kompleksowe strategie komunikacji badań i innowacji
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych
Obsługa mediów społecznościowych i branding
Produkcja materiałów foto i wideo
Organizacja konferencji, kursów i szkoleń
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja R&d promotion osiągnęła 154 258 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 153 560 zł. Pozostałe przychody to 698 zł.
Całkowite koszty wyniosły 206 603 zł.
Strata netto wyniosła 53 043 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 30 852 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 154 258 zł w 2023 roku.
• 192 380 zł w 2022 roku.
• 112 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 609 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -53 043 zł w 2023 roku.
• -14 910 zł w 2022 roku.
• -4912 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji R&d promotion wynosi 102 838 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 385 644 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 20 568 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 102 838 zł w 2023 roku.
• 128 253 zł w 2022 roku.
• 75 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji R&d promotion wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów R&d promotion wyniosła 25 865 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1005 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 860 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 865 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -76 286 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 102 151 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5173 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 865 zł w 2023 roku.
• 61 326 zł w 2022 roku.
• 1014 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -205%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
Marża operacyjna wyniosła -33%.
Marża netto wyniosła -34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania R&d promotion wyniosły 102 151 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 865 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 395%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 430 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 102 151 zł w 2023 roku
• 84 570 zł w 2022 roku
• 9348 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 395% w 2023 roku
• 138% w 2022 roku
• 922% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja R&d promotion wykazała przychody na poziomie 154 258 zł.
Organizacja zarobiła -53 043 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -53 043 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 188 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku