SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH PRZEKRACZAJĄCYCH ZAKRES ZWYKŁYCH CZYNNOŚCI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, A POZOSTALI CZŁONKOWIE DWUOSOBOWO LUB PROKURENT SAMODZIELNIE
Wielkoformatowy druk Latex dla architektów i projektantów.
Produkcja obrazów na płótnie wysokiej jakości.
Laminowanie wydruków zwiększające ich trwałość.
Etykiety samoprzylepne z możliwością personalizacji.
AR Agencja Reklamy to firma oferująca szeroki wachlarz usług w zakresie druku i reklamy, koncentrująca się na nowoczesnych technologiach, takich jak druk wielkoformatowy w technologii Latex. Specjalizuje się w produkcji folii, tapet, obrazów na płótnie oraz etykiet samoprzylepnych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych maszyn, takich jak HP Latex 570, AR Agencja Reklamy zapewnia wydruki charakteryzujące się wysoką jakością oraz bezpieczeństwem ekologicznym. W ofercie firmy znajdują się również laminaty architektoniczne, które umożliwiają efektywne odświeżenie i modernizację wnętrz. Studio grafiki komputerowej w AR Agencji Reklamy oferuje indywidualne projekty brandingowe, które pomagają w budowaniu silnego wizerunku marki. AR Agencja Reklamy wyróżnia się elastycznym podejściem do potrzeb klientów oraz innowacyjnymi rozwiązaniami w dziedzinie reklamy, co czyni ją znaczącym graczem na rynku usług reklamowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ar agencja reklamy osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 682 zł.
Strata netto wyniosła 11 682 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 682 zł w 2022 roku.
• -1790 zł w 2021 roku.
• 4763 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ar agencja reklamy wynosi 120 898 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 429 859 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -6260 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 120 898 zł w 2022 roku.
• 139 263 zł w 2021 roku.
• 169 855 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ar agencja reklamy wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ar agencja reklamy wyniosła 126 981 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 5439 zł.
a
ktywa obrotowe to 121 542 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 126 981 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 465 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 516 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6015 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 126 981 zł w 2022 roku.
• 123 790 zł w 2021 roku.
• 126 619 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ar agencja reklamy wyniosły 19 516 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 126 981 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 516 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1040 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku