Organizacja Studio reklamy max-media osiągnęła 77 007 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 76 438 zł. Pozostałe przychody to 569 zł.
Całkowite koszty wyniosły 73 763 zł.
Zysk netto wyniósł 2675 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -7005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 77 007 zł w 2022 roku.
• 77 445 zł w 2021 roku.
• 63 746 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2675 zł w 2022 roku.
• 906 zł w 2021 roku.
• 10 755 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio reklamy max-media wynosi 126 077 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
26 750 zł a 341 543 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -16 298 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 126 077 zł w 2022 roku.
• 117 286 zł w 2021 roku.
• 146 871 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Studio reklamy max-media wyniosła 89 131 zł.
a
ktywa obrotowe to 89 131 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 89 131 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 85 386 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3745 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 89 131 zł w 2022 roku.
• 86 252 zł w 2021 roku.
• 84 556 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Studio reklamy max-media wyniosły 3745 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 89 131 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5044 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3745 zł w 2022 roku
• 3541 zł w 2021 roku
• 2751 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Studio reklamy max-media wykazała przychody na poziomie 77 007 zł.
Organizacja zarobiła 3076 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 401 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2675 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -647 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 401 zł w 2022 roku
• 204 zł w 2021 roku
• 590 zł w 2020 roku