STUDIO REKLAMY MAX-MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000468547
NIP
8691981937
REGON
122892751

Podsumowanie

aktywa
89 tys.
przychód
77 tys.
zysk
3 tys.
wartość firmy
126 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
WOLA DĘBIŃSKA
Adres
, 314
Kod pocztowy
32-852
Rejestracja
2013-07-03
Rozpoczęcie działalności
2013-07-05
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
iwona700@interia.eu
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIEDCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Studio reklamy max-media osiągnęła 77 007 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 76 438 zł. Pozostałe przychody to 569 zł.
Całkowite koszty wyniosły 73 763 zł.
Zysk netto wyniósł 2675 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -7005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 77 007 zł w 2022 roku.
• 77 445 zł w 2021 roku.
• 63 746 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2675 zł w 2022 roku.
• 906 zł w 2021 roku.
• 10 755 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio reklamy max-media wynosi 126 077 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 26 750 zł a 341 543 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -16 298 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 126 077 zł w 2022 roku.
• 117 286 zł w 2021 roku.
• 146 871 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Studio reklamy max-media wyniosła 89 131 zł.
a
ktywa obrotowe to 89 131 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 89 131 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 85 386 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3745 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 89 131 zł w 2022 roku.
• 86 252 zł w 2021 roku.
• 84 556 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Studio reklamy max-media wyniosły 3745 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 89 131 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5044 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3745 zł w 2022 roku
• 3541 zł w 2021 roku
• 2751 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Studio reklamy max-media wykazała przychody na poziomie 77 007 zł.
Organizacja zarobiła 3076 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 401 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2675 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -647 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 401 zł w 2022 roku
• 204 zł w 2021 roku
• 590 zł w 2020 roku

Organizacja Studio reklamy max-media wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gazda Cebula Iwona posiada 550 udziałów, które stanowią 91.7% firmy.