WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU REPREZENTUJE ON SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA WIĘCEJ NIŻ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Relationship and marketing investment osiągnęła 10 935 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 10 935 zł.
Całkowite koszty wyniosły -9088 zł.
Zysk netto wyniósł 9088 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 935 zł w 2023 roku.
• 10 206 zł w 2022 roku.
• 11 664 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1760 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9088 zł w 2023 roku.
• 8288 zł w 2022 roku.
• 9681 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Relationship and marketing investment wynosi -2 tys. zł.
EBITDA Relationship and marketing investment wynosi -2 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
62 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1847 zł w
2023 roku.
• -1918 zł w
2022 roku.
• -1983 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
62 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1847 zł w
2023 roku.
• -1918 zł w
2022 roku.
• -1983 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Relationship and marketing investment wynosi 154 387 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
16 403 zł a 590 639 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 311 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 154 387 zł w 2023 roku.
• 143 886 zł w 2022 roku.
• 144 214 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Relationship and marketing investment wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Relationship and marketing investment wyniosły 1847
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Relationship and marketing investment wyniosła 147 760 zł.
a
ktywa trwałe to 84 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 63 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 147 760 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 147 660 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 100 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 147 760 zł w 2023 roku.
• 138 672 zł w 2022 roku.
• 130 383 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża netto wyniosła 83%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Relationship and marketing investment wyniosły 100 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 147 760 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 100 zł w 2023 roku
• 100 zł w 2022 roku
• 100 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Relationship and marketing investment wykazała przychody na poziomie 10 935 zł.
Organizacja zarobiła 9088 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9088 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku