SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKĄŁDANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONAK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Marketing media house osiągnęła 80 989 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 80 989 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 114 147 zł.
Strata netto wyniosła 33 158 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -19 986 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 80 989 zł w 2023 roku.
• 198 505 zł w 2022 roku.
• 282 679 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -33 158 zł w 2023 roku.
• 43 344 zł w 2022 roku.
• 67 718 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing media house wynosi -32 tys. zł.
EBITDA Marketing media house wynosi -32 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
16 299 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -31 528 zł w
2023 roku.
• 55 564 zł w
2022 roku.
• 74 430 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
16 299 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -31 528 zł w
2023 roku.
• 55 564 zł w
2022 roku.
• 74 430 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing media house wynosi 152 380 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 524 735 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -43 306 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 152 380 zł w 2023 roku.
• 428 970 zł w 2022 roku.
• 550 074 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing media house wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 12 552
zł.
Koszty operacyjne Marketing media house wyniosły 112 517
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-3891 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 12 552 zł w 2023 roku
• 3553 zł w 2022 roku
• 40 707 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
•
20% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing media house wyniosła 150 054 zł.
a
ktywa obrotowe to 150 054 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 150 054 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 131 184 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 870 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 150 054 zł w 2023 roku.
• 196 228 zł w 2022 roku.
• 199 866 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -25%.
Marża operacyjna wyniosła -39%.
Marża netto wyniosła -41%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing media house wyniosły 18 870 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 150 054 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 870 zł w 2023 roku
• 31 886 zł w 2022 roku
• 78 868 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing media house wykazała przychody na poziomie 80 989 zł.
Organizacja zarobiła -33 158 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -33 158 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1670 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 5272 zł w 2022 roku
• 6742 zł w 2021 roku