BUSINESS MEDIA GROUP KRS
0000322693
NIP
7891719942
REGON
301017051

Podsumowanie

aktywa
218 tys.
przychód
91 tys.
zysk
16 tys.
wartość firmy
288 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
WRZEŚNIA
Adres
POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH, 42
Kod pocztowy
62-300
Rejestracja
2009-02-12
Rozpoczęcie działalności
2009-01-14
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Business media grou osiągnęła 90 560 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 90 560 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 74 526 zł.
Zysk netto wyniósł 16 034 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -120 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 90 560 zł w 2022 roku.
• 211 494 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -136 183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 034 zł w 2022 roku.
• 152 217 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Business media grou wynosi 288 185 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 135 840 zł a 872 935 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -613 329 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 288 185 zł w 2022 roku.
• 901 514 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Business media grou wyniosła 218 234 zł.
a
ktywa obrotowe to 218 234 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 218 234 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 218 234 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 218 234 zł w 2022 roku.
• 231 686 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -58.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -67.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 218 234 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -29 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 29 486 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Business media grou wykazała przychody na poziomie 90 560 zł.
Organizacja zarobiła 16 941 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 907 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 034 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -12 675 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 907 zł w 2022 roku
• 13 582 zł w 2021 roku

Organizacja Business media grou wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mansson Hans Robert posiada 36 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Jesiołowska Młnsson Karolina posiada 24 udziałów, które stanowią 40% firmy.