BIG WAVE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000240258
NIP
8862804545
REGON
020116141

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
58 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
652 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
20 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
515 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
STANISŁAWA LESZCZYŃSKIEGO, 4
Kod pocztowy
50-078
Rejestracja
2005-08-25
Rozpoczęcie działalności
2005-09-15
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
hello@bigwavemedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Opis
Big Wave Media to doświadczona agencja mediowa z siedzibą we Wrocławiu, która odponad 13 lat oferuje szeroki zakres usług związanych z marketingiem internetowym. Specjalizuje się w produkcji wideo, projektowaniu stron internetowych oraz kompleksowej obsłudze e-marketingowej. Firma stawia na unikalność każdego projektu, nie korzystając z gotowych szablonów, co pozwala na dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. W ofercie Big Wave Media znajdują się: tworzenie responsywnych stron internetowych, branding z identyfikacją wizualną, a także e-marketing obejmujący analizy efektywności kampanii oraz strategii marketingowych dostosowanych do specyfiki różnych branż. Ponadto, ich autorski system zarządzania treścią umożliwia łatwą edycję i modyfikację zawartości stron internetowych. Big Wave Media wdrożyła skuteczne działania, które przyczyniły się do pozyskania znaczącej liczby wartościowych leadów i zwiększenia przychodów swoich klientów.
W skrócie
  • Produkcja wideo i postprodukcja zdjęć
  • Projektowanie unikalnych stron internetowych i portali
  • Tworzenie strategii e-marketingowych i analizy efektywności kampanii
  • Dostosowanie identyfikacji wizualnej do potrzeb klientów
  • Wykorzystanie autorskiego systemu CMS dla łatwej edycji treści

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big wave media osiągnęła 651 636 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 577 349 zł. Pozostałe przychody to 74 288 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 557 274 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 20 074 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 162 909 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 651 636 zł w 2021 roku.
• 421 465 zł w 2020 roku.
• 355 054 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5019 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 20 074 zł w 2021 roku.
• -43 982 zł w 2020 roku.
• 7180 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Big wave media wynosi 514 722 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 629 091 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 128 680 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 514 722 zł w 2021 roku.
• 280 976 zł w 2020 roku.
• 270 504 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Big wave media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,05% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Big wave media wyniosła 58 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 6963 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 51 130 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 58 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -17 131 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 75 224 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2716 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 58 093 zł w 2021 roku.
• 105 452 zł w 2020 roku.
• 92 599 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -117%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Big wave media wyniosły 75 224 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 58 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 129%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5645 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 75 224 zł w 2021 roku
• 142 657 zł w 2020 roku
• 85 823 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 129% w 2021 roku
• 135% w 2020 roku
• 93% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big wave media wykazała przychody na poziomie 651 636 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 20 074 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 20 074 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 808 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big wave media wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszeliński Maciej posiada 15 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dybalski Miłosz posiada 15 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Dybalski Miłosz (50% udziałów)
• Koszeliński Maciej (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.06.2014 do 30.09.2015:
• Dybalski Miłosz (33% udziałów)
• Koszeliński Maciej (33% udziałów)
• Hunek Dominik (33% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.09.2013 do 02.06.2014:
• Koszeliński Maciej (33% udziałów)
• Hunek Dominik (33% udziałów)