SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Saturo to agencja marketingowa i PR, która specjalizuje się w kompleksowym wsparciupromocji różnych marek na polskim rynku. Niezależnie od tego, czy klient dopiero stawia pierwsze kroki na tym rynku, czy też ma już uznaną pozycję, Saturo oferuje szereg usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Agencja zajmuje się szerokim zakresem działań, w tym kampaniami reklamowymi, zarządzaniem marką, event marketingiem, media relations oraz wsparciem sprzedaży. Dzięki profesjonalnemu podejściu i znajomości rynku, Saturo pomaga w skutecznej promocji produktów oraz utrzymywaniu kontaktu z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych. W portfolio firmy znajdują się znaczące marki takie jak Ballistix, MSI, Lexar oraz Crucial, co świadczy o jej renomie i zaufaniu, jakim obdarzają ją klienci.
W skrócie
Prowadzenie kampanii reklamowych dla różnych marek.
Zarządzanie marką w sposób systematyczny.
Organizacja eventów promocyjnych.
Budowanie relacji z mediami i kształtowanie opinii publicznej.
Wsparcie w rozwijaniu kanałów sprzedaży.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Saturo marketing and pr osiągnęła 1 644 062 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 642 764 zł. Pozostałe przychody to 1298 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 099 973 zł.
Zysk netto wyniósł 542 791 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 822 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 644 062 zł w 2022 roku.
• 591 496 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 271 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 542 791 zł w 2022 roku.
• 41 264 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Saturo marketing and pr wynosi 3 708 998 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
441 791 zł a 7 599 079 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 854 499 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 708 998 zł w 2022 roku.
• 594 082 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Saturo marketing and pr wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Saturo marketing and pr wyniosła 921 492 zł.
a
ktywa obrotowe to 921 492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 921 492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 589 055 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 332 437 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 460 746 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 921 492 zł w 2022 roku.
• 55 261 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 37%.
Marża netto wyniosła 33%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Saturo marketing and pr wyniosły 332 437 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 921 492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 166 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 332 437 zł w 2022 roku
• 8997 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Saturo marketing and pr wykazała przychody na poziomie 1 644 062 zł.
Organizacja zarobiła 600 126 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 57 335 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 542 791 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 668 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 57 335 zł w 2022 roku
• 4200 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku