DOUBLE BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000236209
NIP
7792258596
REGON
300058384

Podsumowanie

aktywa
901 tys.
przychód
1,7 mln
zysk
203 tys.
wartość firmy
2,4 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
JAROCHOWSKIEGO, 8
Kod pocztowy
60-235
Rejestracja
2005-06-16
Rozpoczęcie działalności
2005-05-31
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Double brand osiągnęła 1 646 773 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 511 767 zł. Pozostałe przychody to 135 006 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 309 207 zł.
Zysk netto wyniósł 202 560 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 20 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 646 773 zł w 2021 roku.
• 1 139 538 zł w 2020 roku.
• 1 480 978 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 202 560 zł w 2021 roku.
• -77 404 zł w 2020 roku.
• 130 251 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Double brand wynosi 2 355 896 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 447 806 zł a 4 116 932 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 108 025 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 355 896 zł w 2021 roku.
• 1 055 577 zł w 2020 roku.
• 1 862 262 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Double brand wyniosła 900 936 zł.
a
ktywa obrotowe to 900 936 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 900 936 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 597 074 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 303 862 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 96 527 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 900 936 zł w 2021 roku.
• 655 987 zł w 2020 roku.
• 536 584 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Double brand wyniosły 303 862 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 900 936 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 303 862 zł w 2021 roku
• 261 473 zł w 2020 roku
• 64 667 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2021 roku
• 40% w 2020 roku
• 12% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Double brand wykazała przychody na poziomie 1 646 773 zł.
Organizacja zarobiła 209 388 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6828 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 202 560 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2516 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6828 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 7500 zł w 2019 roku

Organizacja Double brand wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wojtkowiak Błażej posiada 46 udziałów, które stanowią 46% firmy.
Kozioł Krzysztof posiada 46 udziałów, które stanowią 46% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kozioł Krzysztof (46% udziałów)
• Wojtkowiak Błażej (46% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.08.2010 do 27.11.2023:
• Kozioł Krzysztof (50% udziałów)
• Wojtkowiak Błażej (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.06.2005 do 02.08.2010:
• Kozioł Krzysztof (45% udziałów)
• Kałasznikow Jan (45% udziałów)