BrandWizard jest nowoczesną platformą, która pozwala na kompleksowe zarządzanieobecnością oraz reputacją firm w Internecie. Oferując różnorodne funkcje, pomaga przedsiębiorstwom w poprawie ich widoczności w online, automatyzując procesy związane z georeklamą oraz zarządzaniem opiniami. Platforma umożliwia korzystanie z narzędzi takich jak analityka konkurencji, geomarketing, zarządzanie zdjęciami oraz zbieranie i analiza opinii. Dzięki automatycznej aktualizacji danych, firma zapewnia, że informacje o lokalizacjach są zawsze aktualne na ponad 30 popularnych platformach. Unikalnym atutem BrandWizard są zaawansowane funkcje umożliwiające identyfikację i usuwanie duplikatów oraz fałszywych lokalizacji, co wpływa na poprawę jakości wyników wyszukiwania. Klienci mogą korzystać z opcji szybkiego dodawania lokalizacji oraz publikacji treści, co przyciąga większą liczbę klientów. Dodatkowo platforma wspiera użytkowników w zbieraniu recenzji oraz analizowaniu ich jakości, co wspiera rozwój marki oraz budowanie jej reputacji. BrandWizard współpracuje z wieloma branżami, w tym telekomunikacją, handlem detalicznym, gastronomią i edukacją, co świadczy o wszechstronności oraz wysokiej jakości świadczonych usług.
W skrócie
Zarządzanie obecnością firmy w Internecie
Automatyczne aktualizacje danych na 30+ platformach
Usuwanie duplikatów i fałszywych lokalizacji
Zbieranie oraz analiza opinii klientów
Georeklama i analityka konkurencji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandwizard osiągnęła 972 796 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 972 796 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 915 949 zł.
Zysk netto wyniósł 56 847 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 972 796 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 972 796 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 56 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 56 847 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandwizard wynosi 81 tys. zł.
EBITDA Brandwizard wynosi 81 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandwizard wynosi 988 305 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
112 385 zł a 2 431 990 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 988 305 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 988 305 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandwizard wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,057% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandwizard wyniosła 430 719 zł.
a
ktywa obrotowe to 430 719 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 430 719 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 149 847 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 280 872 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 430 719 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 430 719 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandwizard wyniosły 280 872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 430 719 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 280 872 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 280 872 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandwizard wykazała przychody na poziomie 972 796 zł.
Organizacja zarobiła 62 557 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5710 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 56 847 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5710 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5710 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Brandwizard wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.