Organizacja Marketing and advertising solution osiągnęła 1 013 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 013 510 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 553 046 zł.
Strata netto wyniosła 539 536 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 337 837 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 013 510 zł w 2024 roku.
• 2 893 282 zł w 2023 roku.
• 584 841 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -179 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -539 536 zł w 2024 roku.
• 430 006 zł w 2023 roku.
• 396 259 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing and advertising solution wynosi -484 tys. zł.
EBITDA Marketing and advertising solution wynosi -484 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing and advertising solution wynosi 905 897 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 533 775 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 301 966 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 905 897 zł w 2024 roku.
• 4 285 829 zł w 2023 roku.
• 2 289 374 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing and advertising solution wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 137 405
zł.
Koszty operacyjne Marketing and advertising solution wyniosły 1 497 105
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
45 802 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 137 405 zł w 2024 roku
• 33 819 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing and advertising solution wyniosła 386 057 zł.
a
ktywa trwałe to 48 zł.
a
ktywa obrotowe to 386 009 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 386 057 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 306 965 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 79 092 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 128 686 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 386 057 zł w 2024 roku.
• 971 419 zł w 2023 roku.
• 657 697 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -140%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -176%.
Marża operacyjna wyniosła -48%.
Marża netto wyniosła -53%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -58.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing and advertising solution wyniosły 79 092 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 386 057 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 79 092 zł w 2024 roku
• 122 153 zł w 2023 roku
• 238 438 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2024 roku
• 13% w 2023 roku
• 36% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing and advertising solution wykazała przychody na poziomie 1 013 510 zł.
Organizacja zarobiła -539 536 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -539 536 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 41 307 zł w 2023 roku
• 38 983 zł w 2022 roku