Szeroka gama artykułów spożywczych, w tym wina i oliwy
Specjalność w produktach bezglutenowych
97 lat tradycji w dostarczaniu jakości
Casa Santa Luzia to renomowany supermarket gourmet, który swoje korzenie ma w 1926 roku, kiedy to został założony jako empór w sercu Jardins w São Paulo. Od tamtej pory firma przekształciła się w jedną z najważniejszych instytucji, oferujących produkty spożywcze wysokiej jakości. W ofercie Casa Santa Luzia znajdują się zarówno artykuły krajowe, jak i importowane, co wyróżnia ją na tle innych supermarketów. Klienci mogą tu znaleźć szeroki wybór produktów, od świeżych owoców i warzyw po wykwintne wina i oliwy, a także produkty bezglutenowe. W sklepie prezentowane są również wyjątkowe produkty własnej marki. Dzięki 97-letniej tradycji, Casa Santa Luzia stała się synonimem doskonałej jakości, a jej misją jest dostarczanie klientom najlepszych smaków oraz wyjątkowych doświadczeń zakupowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Santa osiągnęła 198 564 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 198 564 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 179 434 zł.
Zysk netto wyniósł 19 130 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 99 282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 198 564 zł w 2023 roku.
• 93 655 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 130 zł w 2023 roku.
• -11 104 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Santa wynosi 20 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Santa wynosi 218 666 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9769 zł a 496 410 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 109 333 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 218 666 zł w 2023 roku.
• 62 437 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Santa wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 17 608
zł.
Koszty operacyjne Santa wyniosły 178 623
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8804 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 17 608 zł w 2023 roku
• 16 508 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Santa wyniosła 51 863 zł.
a
ktywa obrotowe to 51 863 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 51 863 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 026 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 38 838 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 51 863 zł w 2023 roku.
• 41 536 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 147%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Santa wyniosły 38 838 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 51 863 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 38 838 zł w 2023 roku
• 47 640 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2023 roku
• 115% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Santa wykazała przychody na poziomie 198 564 zł.
Organizacja zarobiła 19 941 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 811 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 130 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 406 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 811 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku