Krajowy i Międzynarodowy Transport Drogowy (KMTD) jest przedsiębiorstwem działającymw branży transportowo-spedycyjnej z bogatym doświadczeniem zdobywanym od momentu założenia w 1991 roku. Organizacja koncentruje się na świadczeniu wysokiej jakości usług transportowych, zarówno na terenie kraju, jak i za granicą. KMTD zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie transportu drogowego, które obejmują zarówno przewóz towarów, jak i usługi spedycyjne. Celem firmy jest spełnienie oczekiwań klientów poprzez elastyczne podejście do ich potrzeb oraz dostosowywanie oferty do zmieniającego się rynku. KMTD wyróżnia się profesjonalizmem i wysokimi standardami obsługi, co przyczynia się do budowania długotrwałych relacji z partnerami i klientami. Współprace z różnorodnymi klientami przyczyniają się do dalszego rozwoju i umacniania pozycji firmy na rynku transportowym.
W skrócie
Transport krajowy i międzynarodowy
Usługi spedycyjne
Działa od 1991 roku
Zindywidualizowane podejście do klienta
Wysokie standardy obsługi
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Krajowy i międzynarodowy transport drogowy osiągnęła 20 231 437 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 773 055 zł. Pozostałe przychody to 458 382 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 709 364 zł.
Zysk netto wyniósł 63 691 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 588 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 231 437 zł w 2023 roku.
• 19 909 303 zł w 2022 roku.
• 5 054 420 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -245 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 63 691 zł w 2023 roku.
• 182 640 zł w 2022 roku.
• 554 280 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Krajowy i międzynarodowy transport drogowy wynosi 15 040 375 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
636 910 zł a 50 578 593 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 587 684 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 040 375 zł w 2023 roku.
• 15 666 002 zł w 2022 roku.
• 7 865 007 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Krajowy i międzynarodowy transport drogowy wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,168% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Krajowy i międzynarodowy transport drogowy wyniosła 5 097 618 zł.
a
ktywa trwałe to 1 712 240 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 385 378 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 097 618 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 730 648 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 366 970 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 231 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 097 618 zł w 2023 roku.
• 3 944 405 zł w 2022 roku.
• 4 634 470 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Krajowy i międzynarodowy transport drogowy wyniosły 3 366 970 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 097 618 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 885 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 366 970 zł w 2023 roku
• 1 727 641 zł w 2022 roku
• 1 596 773 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2023 roku
• 44% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Krajowy i międzynarodowy transport drogowy wykazała przychody na poziomie 20 231 437 zł.
Organizacja zarobiła 145 060 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 81 369 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 63 691 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 56% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 40 685 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 81 369 zł w 2023 roku
• 207 063 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku