Organizacja "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" osiągnęła 16 708 588 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 684 127 zł. Pozostałe przychody to 24 461 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 425 279 zł.
Zysk netto wyniósł 258 849 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 835 471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 708 588 zł w 2019 roku.
• 14 313 601 zł w 2018 roku.
• 13 037 646 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 77 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 258 849 zł w 2019 roku.
• 105 273 zł w 2018 roku.
• 104 406 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wynosi 325 tys. zł.
EBITDA "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wynosi 440 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
102 358 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 325 270 zł w
2019 roku.
• 108 538 zł w
2018 roku.
• 120 555 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
69 619 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 440 066 zł w
2019 roku.
• 272 206 zł w
2018 roku.
• 300 828 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wynosi 13 825 792 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 651 339 zł a 41 771 470 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 669 077 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 825 792 zł w 2019 roku.
• 11 420 695 zł w 2018 roku.
• 10 487 638 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2019 roku.
• 0,13% w 2018 roku.
• 0,18% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 277 863
zł.
Koszty operacyjne "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wyniosły 16 358 857
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
332 070 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 277 863 zł w 2019 roku
• 2 052 798 zł w 2018 roku
• 1 613 722 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2019 roku
•
15% w 2018 roku
•
13% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wyniosła 5 246 218 zł.
a
ktywa trwałe to 2 033 943 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 212 275 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 246 218 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 201 786 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 044 432 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 706 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 246 218 zł w 2019 roku.
• 4 273 431 zł w 2018 roku.
• 3 833 317 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wyniosły 3 044 432 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 246 218 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 524 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 044 432 zł w 2019 roku
• 2 330 494 zł w 2018 roku
• 1 995 652 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2019 roku
• 55% w 2018 roku
• 52% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wykazała przychody na poziomie 16 708 588 zł.
Organizacja zarobiła 258 849 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 258 849 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja "krajowy i międzynarodowy transport drogowy" wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
"KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY"