WOOF CLUB to polska marka dedykowana właścicielom psów i kotów, oferująca szerokiasortyment produktów niezbędnych do zapewnienia zdrowego i szczęśliwego życia ich pupili. W bogatej ofercie znajdują się zarówno karmy, jak i suplementy diety oraz kosmetyki. Oferta obejmuje m.in. różnorodne rodzaje karm – suche, mokre, bezzbożowe, bezzglutenowe, monoproteinowe, a także specjalistyczne przeznaczone dla zwierząt z określonymi problemami zdrowotnymi, takimi jak alergie, problemy skórne, czy problemy z układem pokarmowym. WOOF CLUB kładzie duży nacisk na jakość swoich produktów, oferując pozycje od renomowanych producentów. Brand nie zapomina również o akcesoriach, dostarczając niezbędne sprzęty do pielęgnacji, zabawki oraz artykuły higieniczne dla zwierząt. W ofercie znajdują się także preparaty weterynaryjne oraz suplementy diety, które wspierają zdrowie zwierząt. Misją WOOF CLUB jest poprawa jakości życia czworonożnych przyjaciół poprzez dostarczanie im najwyższej jakości produktów, innowacyjnych rozwiązań oraz dbałość o ich indywidualne potrzeby.
W skrócie
Szeroki asortyment karm dla psów i kotów
Preparaty weterynaryjne i suplementy diety
Produkty higieniczne i pielęgnacyjne dla zwierząt
Akcesoria, zabawki i sprzęt do pielęgnacji
Wysoka jakość i różnorodność produktów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Woof club osiągnęła 50 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 50 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 298 zł.
Strata netto wyniosła 15 298 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 2799 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3060 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -15 298 zł w 2022 roku.
• -1520 zł w 2021 roku.
• 1425 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Woof club wynosi 33 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 125 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 zł w 2022 roku.
• 10 177 zł w 2021 roku.
• 18 884 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Woof club wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Woof club wyniosła 447 zł.
a
ktywa obrotowe to 447 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 447 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1728 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2175 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 89 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 447 zł w 2022 roku.
• 14 244 zł w 2021 roku.
• 17 090 zł w 2020 roku.
Organizacja Woof club wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 16% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0000001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Krzesiwo Piotr
posiada 92 udziałów, które stanowią 76.7% firmy.
Kot Marta
posiada 26 udziałów, które stanowią 21.7% firmy.
Największym udziałowcem od 25.09.2023 jest
Krzesiwo Piotr
kontrolujący 77% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.02.2023 do 25.09.2023
była Kot Marta
kontrolująca 90% udziałów.
W okresie od 14.01.2022 do 27.02.2023 najwięcej udziałów posiadał Haratyk Krzysztof . Jego udziały w tym czasie wynosiły 51%.