PETER BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000490405
NIP
9542745600
REGON
243402799

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
19 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,7 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
BRZOZOWA, 28A
Kod pocztowy
40-170
Rejestracja
2014-01-10
Rozpoczęcie działalności
2013-11-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@papiernozyce.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
PETER BRANDS to firma, która prowadzi sklep internetowy Papier Nożyce,specjalizujący się w sprzedaży różnorodnych artykułów piśmienniczych. W ofercie sklepu znajdują się wysokiej jakości pióra wieczne, pióra kulkowe, długopisy, ołówki automatyczne, mechaniczne oraz różnorodne akcesoria do pisania i rysowania. Sklep współpracuje z renomowanymi markami takimi jak Parker, Waterman, Pelikan, Faber-Castell, Cross, Lamy i wiele innych. Papier Nożyce nie tylko sprzedaje przedmioty do codziennego użytku, ale również estetyczne akcesoria, które stanowią doskonałe rozwiązanie zarówno na biurko, jak i do użytku osobistego. Klienci mogą znaleźć tutaj bogaty wybór notatników, kalendarzy oraz zeszytów, co czyni sklep idealnym miejscem dla wszystkich miłośników piśmiennictwa. Od początku swojego istnienia, firma kładzie duży nacisk na zaspokajanie potrzeb swoich klientów i oferuje szeroką gamę produktów w atrakcyjnych cenach.
W skrócie
  • Sprzedaż piór wiecznych i kulkowych oraz długopisów.
  • Oferowanie artykułów piśmienniczych uznanych marek.
  • Dostęp do różnorodnych akcesoriów do pisania i rysowania.
  • Szeroka oferta notatników, kalendarzy i zeszytów.
  • Fokus na wysoką jakość produktów i zaspokajanie potrzeb klientów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Peter brands osiągnęła 2 235 356 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 235 129 zł. Pozostałe przychody to 227 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 216 177 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 18 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 275 152 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 235 356 zł w 2023 roku.
• 2 044 149 zł w 2022 roku.
• 1 455 601 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2810 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 952 zł w 2023 roku.
• 24 002 zł w 2022 roku.
• 12 211 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Peter brands wynosi 1 732 430 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 166 386 zł a 5 588 389 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 221 938 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 732 430 zł w 2023 roku.
• 1 610 945 zł w 2022 roku.
• 1 153 416 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Peter brands wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,038% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Peter brands wyniosła 1 021 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 021 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 021 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 221 848 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 799 506 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 140 664 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 021 354 zł w 2023 roku.
• 873 364 zł w 2022 roku.
• 743 049 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Peter brands wyniosły 799 506 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 021 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 104 314 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 799 506 zł w 2023 roku
• 670 467 zł w 2022 roku
• 564 155 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2023 roku
• 77% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Peter brands wykazała przychody na poziomie 2 235 356 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 21 915 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 2963 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 347 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2963 zł w 2023 roku
• 7815 zł w 2022 roku
• 1575 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Peter brands wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Trzaska Piotr posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 10.02.2017 jest Trzaska Piotr kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.01.2014 do 10.02.2017:
• Sanetra Tomasz (50% udziałów)
• Bartos Mihály (50% udziałów)

Podobne organizacje do PETER BRANDS

Organizacja Numer KRS
1
0000496611
2
0000503883
3
0000694022
4
0000514814
5
0000638866
6
0000582607
7
0000660900
8
0000572006
9
0000629100
10
0000417511
11
0000493477
12
0000587114
13
0000438151
14
0000612992
15
0000853525
16
0000522700
17
0000526224
18
0000743439
19
0000858756
20
0000461469
21
0000663587
22
0000652164
23
0000616640
24
0000742933
25
0000764693
26
0000401290
27
0000577672
28
0000839991
29
0000554227
30
0000680334