Artha Media Group to złożona struktura rodzinnych firm, która zyskała uznanie narynku dzięki różnorodności swoich działalności oraz tradycji opartej na współpracy i relacjach. Organizacja powstała w 1996 roku z inicjatywy Marka Gudanieca, który rozpoczął swoją działalność na polu rozwiązań informatycznych. Od tamtej pory Artha Media Group rozwinęła się w kilka branż i projektów, które obejmują nie tylko IT, ale także zdrowie, urodę oraz edukację. W szczególności, firma oferuje zaawansowane systemy zarządzania IT, skierowane do firm oraz instytucji państwowych, które pozwalają na optymalizację kosztów i efektywne zarządzanie infrastrukturą technologiczną. W 2015 roku, z powodu osobistych doświadczeń związanych z poszukiwaniem naturalnych metod wspierania zdrowia, firma rozpoczęła produkcję ekstraktów z konopi siewnych, stając się uznanym graczem w branży konopnej. Drugim kluczowym obszarem działalności jest marka LeaMaluje, reprezentowana przez Dominikę Gudaniec – swoją działalnością artystyczną przyczynia się do popularyzacji kosmetyków i sztuki makijażu. Kolejnym ważnym projektem jest FundaMental, który koncentruje się na rozwoju osobistym i life-coachingu, dostarczając narzędzi do lepszego zarządzania osobistym i zawodowym rozwojem. Artha Media Group zyskała reputację firmy, która kładzie duży nacisk na jakość, relacje oraz innowacyjne podejście do tworzonego asortymentu, co sprawia, że wyróżnia się na tle innych przedsiębiorstw.
W skrócie
Dostarczanie rozwiązań IT dla firm i instytucji państwowych od 1996 roku
Produkcja ekstraktów z konopi siewnych oraz żywności konopnej od 2015 roku
Marka LeaMaluje promująca kosmetyki i makijaż pod przewodnictwem Dominiki Gudaniec
Edukacyjny projekt FundaMental dla rozwoju osobistego i zawodowego
Inicjatywa Trzy Siostry wspierająca kobiety w ich rozwoju
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Artha media group osiągnęła 2 166 952 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 151 095 zł. Pozostałe przychody to 15 857 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 960 430 zł.
Zysk netto wyniósł 190 665 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 433 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 166 952 zł w 2023 roku.
• 2 295 345 zł w 2022 roku.
• 1 230 352 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 190 665 zł w 2023 roku.
• 427 620 zł w 2022 roku.
• -111 109 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Artha media group wynosi 2 624 217 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
416 922 zł a 5 417 379 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 479 843 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 624 217 zł w 2023 roku.
• 3 667 410 zł w 2022 roku.
• 1 037 336 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Artha media group wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,43% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Artha media group wyniosła 1 524 612 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 114 609 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 410 003 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 524 612 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 555 897 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 968 716 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 180 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 524 612 zł w 2023 roku.
• 1 169 120 zł w 2022 roku.
• 2 033 045 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Artha media group wyniosły 968 716 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 524 612 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 129 208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 968 716 zł w 2023 roku
• 600 185 zł w 2022 roku
• 1 743 577 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
• 86% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Artha media group wykazała przychody na poziomie 2 166 952 zł.
Organizacja zarobiła 206 142 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 477 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 190 665 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3095 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 477 zł w 2023 roku
• 38 170 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Artha media group wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.007%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gudaniec Marek
posiada 3000 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Gudaniec Dorota
posiada 3000 udziałów, które stanowią 50% firmy.