Dostarczanie rozwiązań IT dla firm i instytucji państwowych od 1996 roku
Produkcja ekstraktów z konopi siewnych oraz żywności konopnej od 2015 roku
Marka LeaMaluje promująca kosmetyki i makijaż pod przewodnictwem Dominiki Gudaniec
Edukacyjny projekt FundaMental dla rozwoju osobistego i zawodowego
Inicjatywa Trzy Siostry wspierająca kobiety w ich rozwoju
Artha Media Group to złożona struktura rodzinnych firm, która zyskała uznanie na rynku dzięki różnorodności swoich działalności oraz tradycji opartej na współpracy i relacjach. Organizacja powstała w 1996 roku z inicjatywy Marka Gudanieca, który rozpoczął swoją działalność na polu rozwiązań informatycznych. Od tamtej pory Artha Media Group rozwinęła się w kilka branż i projektów, które obejmują nie tylko IT, ale także zdrowie, urodę oraz edukację. W szczególności, firma oferuje zaawansowane systemy zarządzania IT, skierowane do firm oraz instytucji państwowych, które pozwalają na optymalizację kosztów i efektywne zarządzanie infrastrukturą technologiczną. W 2015 roku, z powodu osobistych doświadczeń związanych z poszukiwaniem naturalnych metod wspierania zdrowia, firma rozpoczęła produkcję ekstraktów z konopi siewnych, stając się uznanym graczem w branży konopnej. Drugim kluczowym obszarem działalności jest marka LeaMaluje, reprezentowana przez Dominikę Gudaniec – swoją działalnością artystyczną przyczynia się do popularyzacji kosmetyków i sztuki makijażu. Kolejnym ważnym projektem jest FundaMental, który koncentruje się na rozwoju osobistym i life-coachingu, dostarczając narzędzi do lepszego zarządzania osobistym i zawodowym rozwojem. Artha Media Group zyskała reputację firmy, która kładzie duży nacisk na jakość, relacje oraz innowacyjne podejście do tworzonego asortymentu, co sprawia, że wyróżnia się na tle innych przedsiębiorstw.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Artha media group osiągnęła 2 166 952 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 151 095 zł. Pozostałe przychody to 15 857 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 960 430 zł.
Zysk netto wyniósł 190 665 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 433 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 166 952 zł w 2023 roku.
• 2 295 345 zł w 2022 roku.
• 1 230 352 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 190 665 zł w 2023 roku.
• 427 620 zł w 2022 roku.
• -111 109 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Artha media group wynosi 2 624 217 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
416 922 zł a 5 417 379 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 479 843 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 624 217 zł w 2023 roku.
• 3 667 410 zł w 2022 roku.
• 1 037 336 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Artha media group wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,66% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 256 150
zł.
Koszty operacyjne Artha media group wyniosły 1 908 947
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
51 230 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 256 150 zł w 2023 roku
• 69 246 zł w 2022 roku
• 108 126 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
8% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Artha media group wyniosła 1 524 612 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 114 609 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 410 003 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 524 612 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 555 897 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 968 716 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 180 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 524 612 zł w 2023 roku.
• 1 169 120 zł w 2022 roku.
• 2 033 045 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Artha media group wyniosły 968 716 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 524 612 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 129 208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 968 716 zł w 2023 roku
• 600 185 zł w 2022 roku
• 1 743 577 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
• 86% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Artha media group wykazała przychody na poziomie 2 166 952 zł.
Organizacja zarobiła 206 142 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 477 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 190 665 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3095 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 477 zł w 2023 roku
• 38 170 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Artha media group wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gudaniec Marek
posiada 3000 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Gudaniec Dorota
posiada 3000 udziałów, które stanowią 50% firmy.