SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
THE BRANDS PARTNERS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością to firma oferująca szeroki zakres usług związanych z rejestracją domen i hostingiem w Polsce. Kluczowym partnerem firmy jest numer jeden na rynku, nazwa.pl, który obsłużył już ponad milion klientów, rejestrując więcej niż cztery miliony domen i uruchamiając ponad pięćset tysięcy usług hostingowych. Wyróżnia je zaawansowane standardy bezpieczeństwa, które osiągają za pomocą rozwiązań, takich jak certyfikaty SSL oraz serwery DNS Anycast, zapewniające szybkie ładowanie stron. Oferują także różnorodne produkty, w tym bezpieczne domeny, elastyczne serwery VPS, a także wsparcie klienta dostępne przez całą dobę, co czyni ich usługę jeszcze bardziej atrakcyjną dla użytkowników. Misją firmy jest dostarczenie bezpiecznych i niezawodnych usług hostingowych oraz rejestracji domen. Klienci mogą korzystać z wielu ułatwień, jak własnoręcznie tworzony wizerunek internetowy w mniej niż minutę oraz odpowiednią pocztę elektroniczną chronioną przed zagrożeniami z sieci.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja The brands partners osiągnęła 2 524 435 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 508 746 zł. Pozostałe przychody to 15 689 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 452 193 zł.
Zysk netto wyniósł 56 553 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 631 109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 524 435 zł w 2023 roku.
• 1 551 212 zł w 2022 roku.
• 340 096 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 56 553 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 10 693 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji The brands partners wynosi 1 909 171 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 311 089 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 477 293 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 909 171 zł w 2023 roku.
• 1 034 142 zł w 2022 roku.
• 281 272 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji The brands partners wynosi 0,28%. To oznacza, że firma ma szansę 0,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,067% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,28% w 2023 roku.
• 0,21% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne The brands partners wyniosły 2 457 735
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów The brands partners wyniosła 1 828 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 828 212 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 828 212 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -47 338 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 875 550 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 457 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 828 212 zł w 2023 roku.
• 499 170 zł w 2022 roku.
• 123 787 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -119%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania The brands partners wyniosły 1 875 550 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 828 212 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 468 887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 875 550 zł w 2023 roku
• 603 061 zł w 2022 roku
• 108 094 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2023 roku
• 121% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja The brands partners wykazała przychody na poziomie 2 524 435 zł.
Organizacja zarobiła 56 553 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 56 553 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1059 zł w 2021 roku
Organizacja The brands partners wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.007%.