SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI SPÓŁKA POSIADA TYLKO JEDNEGO KOMPLEMENTARIUSZA JEST ON ZOBOWIĄZANY DO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI. JEŻELI SPÓŁKA POSIADA DWÓCH LUB WIĘCEJ KOMPLEMENTARIUSZY SPRAWY SPÓŁKI PROWADZĄ DWAJ KOMPLEMENTARIUSZE ŁĄCZNIE. KOMPLEMENTARIUSZEM W SPÓŁCE JEST KREATYWNA GRUPA GASTRONOMICZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organizacja Kreatywna grupa gastronomiczna osiągnęła 6 905 054 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 287 858 zł. Pozostałe przychody to 617 196 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 654 405 zł.
Zysk netto wyniósł 633 453 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 150 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 905 054 zł w 2023 roku.
• 5 602 440 zł w 2022 roku.
• 3 528 899 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 105 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 633 453 zł w 2023 roku.
• 215 304 zł w 2022 roku.
• 229 013 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kreatywna grupa gastronomiczna wynosi 87 tys. zł.
EBITDA Kreatywna grupa gastronomiczna wynosi 132 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kreatywna grupa gastronomiczna wynosi 8 087 030 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
949 848 zł a 17 262 635 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 347 838 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 087 030 zł w 2023 roku.
• 5 059 378 zł w 2022 roku.
• 3 742 134 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kreatywna grupa gastronomiczna wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 080 408
zł.
Koszty operacyjne Kreatywna grupa gastronomiczna wyniosły 6 201 060
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
346 735 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 080 408 zł w 2023 roku
• 1 714 961 zł w 2022 roku
• 836 444 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2023 roku
•
32% w 2022 roku
•
26% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kreatywna grupa gastronomiczna wyniosła 1 922 365 zł.
a
ktywa trwałe to 102 951 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 819 413 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 922 365 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 266 464 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 655 901 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 320 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 922 365 zł w 2023 roku.
• 1 781 928 zł w 2022 roku.
• 1 521 478 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kreatywna grupa gastronomiczna wyniosły 655 901 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 922 365 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 109 317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 655 901 zł w 2023 roku
• 1 164 324 zł w 2022 roku
• 890 165 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kreatywna grupa gastronomiczna wykazała przychody na poziomie 6 905 054 zł.
Organizacja zarobiła 702 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 69 300 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 633 453 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 550 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 69 300 zł w 2023 roku
• 49 573 zł w 2022 roku
• 25 000 zł w 2021 roku
Organizacja Kreatywna grupa gastronomiczna wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
KREATYWNA GRUPA GASTRONOMICZNA