PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000690708
NIP
5272817522
REGON
368044854

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
4,6 mln
zysk
1,2 mln
wartość firmy
8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. IGNACEGO PRĄDZYŃSKIEGO, 12/14
Kod pocztowy
01-222
Rejestracja
2017-08-16
Rozpoczęcie działalności
2017-08-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promotion osiągnęła 4 582 456 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 582 456 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 372 585 zł.
Zysk netto wyniósł 1 209 871 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 916 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 582 456 zł w 2022 roku.
• 1 442 212 zł w 2021 roku.
• 686 077 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 241 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 209 871 zł w 2022 roku.
• 47 137 zł w 2021 roku.
• -733 819 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promotion wynosi 8 017 296 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 122 843 zł a 16 938 189 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 603 459 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 017 296 zł w 2022 roku.
• 1 150 023 zł w 2021 roku.
• 457 385 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promotion wyniosła 1 470 636 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 470 636 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 470 636 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 163 791 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 306 845 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 294 127 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 470 636 zł w 2022 roku.
• 448 269 zł w 2021 roku.
• 342 852 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 82%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 739%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 147.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promotion wyniosły 1 306 845 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 470 636 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 261 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 306 845 zł w 2022 roku
• 1 494 349 zł w 2021 roku
• 1 436 068 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2022 roku
• 333% w 2021 roku
• 419% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promotion wykazała przychody na poziomie 4 582 456 zł.
Organizacja zarobiła 1 272 011 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 62 140 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 209 871 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 428 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 62 140 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Promotion wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Fundacja Zamek Szymbark posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 25.02.2020 jest Fundacja Zamek Szymbark kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.08.2017 do 25.02.2020 był Sapphire Ventures kontrolując 99% udziałów.