Blu Experience to agencja eventowa z Krakowa, posiadająca ponad 20-letniedoświadczenie w kompleksowej organizacji wydarzeń. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym organizację konferencji, gal, jubileuszy, premier oraz eventów online i hybrydowych. Specjalizuje się w projektowaniu nowoczesnych eventów, uwzględniając potrzeby klienta oraz aktualne trendy, co pozwala na tworzenie unikalnych i efektywnych doświadczeń. Zespół Blu Experience, złożony z pasjonatów i ekspertów, dba o detale, zapewniając najwyższy poziom merytoryczny i techniczny. Agencja współpracuje z różnymi instytucjami, organizując setki wydarzeń rocznie, w tym również zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Aktywnie uczestniczy w branżowych stowarzyszeniach, co potwierdza jej profesjonalizm i zaangażowanie w rozwój przemysłu eventowego w Polsce.
W skrócie
Kompleksowa organizacja wydarzeń: od konferencji po gale i wydarzenia online.
Specjalizacja w brandingu oraz kreacji wizualnej i graficznej.
Stałe wsparcie merytoryczne dla klientów poprzez doradztwo i przygotowanie eventów.
Członkostwo w branżowych stowarzyszeniach, wzmacniające profesjonalizm agencji.
Zgodność działań z ideą zrównoważonego rozwoju.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Blu experience osiągnęła 5 099 756 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 099 626 zł. Pozostałe przychody to 130 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 950 406 zł.
Zysk netto wyniósł 149 220 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 888 955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 099 756 zł w 2022 roku.
• 1 867 726 zł w 2021 roku.
• 562 833 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 25 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 149 220 zł w 2022 roku.
• 12 824 zł w 2021 roku.
• 77 832 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Blu experience wynosi 4 185 487 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
188 771 zł a 12 749 389 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 732 122 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 185 487 zł w 2022 roku.
• 1 382 921 zł w 2021 roku.
• 793 407 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Blu experience wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Blu experience wyniosła 1 786 349 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 786 349 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 786 349 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 251 695 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 534 654 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 332 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 786 349 zł w 2022 roku.
• 318 195 zł w 2021 roku.
• 288 252 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Blu experience wyniosły 1 534 654 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 786 349 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 284 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 534 654 zł w 2022 roku
• 202 896 zł w 2021 roku
• 145 776 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 51% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Blu experience wykazała przychody na poziomie 5 099 756 zł.
Organizacja zarobiła 172 973 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 753 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 149 220 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3736 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 753 zł w 2022 roku
• 4614 zł w 2021 roku
• 7915 zł w 2020 roku